fbpx

המדריך לנערה המבלה

יש מצבים שמחייבים את הנערה להתפקד לצו האופנה. אז ברגע שתשמעי את בתך אומרת “אין לי מה ללבוש!”, תני לה לקרוא את הכתבה הבאה

 

“אין לי מה ללבוש” הוא משפט מפתח אצל כל נערה מתבגרת, שאגב לא תמיד עובר כשאת גדלה והופכת לאישה. מצוקת הבגדים ניכרת בעיקר לפני אירועים חשובים, ואצל נערות מתבגרות גם בבוקר יום שישי –  כשהן מתחבטות בשאלה “מה אלבש למסיבה הערב?”.
מסיבות בגיל ההתבגרות המוקדם מתחלקות בעיקר לשלושה סוגים: מסיבות כיתה או ימי הולדת בבית של חבר/ה, מסיבות פיג’מות, ומסיבות במועדון לצעירים. כנערה לשעבר, שבילתה את רוב ימי השבת בסידור הארון שכל תכולתו נשפכה על המיטה ערב קודם לכן, החלטתי לצאת ולבדוק עבור הנערות העכשוויות מהן האופציות הטרנדיות ביותר ללוק מושלם עבור מסיבה מכל סוג.

מסיבת כיתה: הסוד הוא באביזרים

במסיבות כיתה וימי הולדת, הנערכות בבית של חברים או בבית קפה, קיים כלל ברזל שנערות חייבות ללכת לפיו: בייסיק מאובזר – “אין”, גנדרנות יתר – “אאוט”. כדי למשוך תשומת לב באופן הרצוי ביותר צריך להשקיע באביזרים, בצבעים ובקישוטים – כאלה שגם מצטלמים נפלא עם כל פילטר באינסטגרם וגם מעניקים לוק “פופ ארט” שמתאים לגיל הנעורים.

לא כדאי לוותר על:

 1. כיסוי מדליק לסמארטפון

המדריך לנערה המבלה

 

2. לק צבעוני (רצוי בצבע פיסטוק)

המדריך לנערה המבלה

3. במסיבות בחוץ בערבים קרים: כובע צמר (מומלץ כובע סבא או עם פונפונים) / מחממי אוזניים

המדריך לנערה המבלה
 

4. נעלי סניקרס עם ניטים

המדריך לנערה המבלה

 
5. ג’ינס \ טייץ \ חצאית עם נקודות

המדריך לנערה המבלה

 

6. תיק צד קטן (הקולקציה הבוגרת של הלו קיטי היא דוגמה מצוינת)

המדריך לנערה המבלה

מסיבת פיג’מות: הפעם בלי הלו קיטי

לאמהות זה בטח נשמע הכי פשוט. הן בטח אומרות לעצמן: “במסיבת פיג’מות כולן לובשות פיג’מה, מה לא?”. אז זהו, שלא. במסיבות פיג’מות של ילדות בגילאי ארבע וחמש העובדה הזו רלוונטית, אבל התוקף שלה פג כבר לקראת גיל ההתבגרות. אין מה לעשות – במאה העשרים ואחת כל בנות העשרה מושפעות מהאופנה הבינלאומית, שאם נרצה או לא היא פרובוקטיבית יותר מזו שזכורה לנו ממסיבות הפיג’מות של שנות השמונים. כן, גם כשמדובר בפיג’מות. אז את פיג’מת “הלו קיטי” רצוי שהנערה תשאיר בבית, ותצטייד במקומה בלוּק צבעוני ומדליק של אימוניות ופריטי בייסיק.

לא כדאי לוותר על:

 
1. קפוצ’ון צבעוני

המדריך לנערה המבלה
 
2. חותלות או גרבי צמר ארוכות

המדריך לנערה המבלה
 
3. מגפי ugg (חיקוי או מקור) – רצוי צבעוניים

המדריך לנערה המבלה
 
4. ג’ינס, רצוי צבעוני! (כן, היום זו ה”פיג’מה” במסיבות)

המדריך לנערה המבלה

נשף או מסיבת דיסקו: כדאי לנצוץ, אבל במידה!

מה שהשמלה השחורה והקטנה עושה עבורנו המבוגרות באירועים מיוחדים, שמלת הטוטו הנסיכתית יכולה לעשות לכל נערה מתבגרת. כי כל נערה שיוצאת לרחבת הריקודים בעצם רוצה להרגיש כמו נסיכה ללילה אחד. כמובן שחשוב להקפיד על המינון – לא להגזים עם האיפור, ואם בוחרים בשמלה נוצצת במיוחד אז מומלץ לשלב אותה עם נעלי סירה או לשבור את המראה עם נעליים סטייל צבאיות – שהן הדבר הכי טרנדי בחורף האחרון.

לא כדאי לוותר על:

1. שמלה או חצאית בגזרת טוטו

המדריך לנערה המבלה
2. גרביונים צבעוניים

המדריך לנערה המבלה
 
3. נעליים צבאיות או נעלי בובה

המדריך לנערה המבלה

4. עגילי פלסטיק גדולים

המדריך לנערה המבלה
 
5. גלוס נוצץ בגוון שקוף עדין

המדריך לנערה המבלה

קרדיטים: כיסוי לאייפון – iDigital, צילום: טל טרי; כובע מצמר – “גולף”, צילום: ארי אריץ ; סניקרס ניטים – סקופ, צילום: שי קמרנימגפי ; חצאית נקודות- מייט סטורס ; קלאץ’ קטיפה עם הלו קיטי – סנריו ; קפוצ’ון של “סוור”. צילום: טל טרי ; חותלות פרווה – “פוראוור 21”, צילום: טל טרי ; מגפי ugg ורודים – “סקופ”, צילום: שי קמריני ; קורדרוי אדום של “לי קופר”, צילום: אבי ולדמן ; שמלת טוטו – ברשקה, צילום: אבי ולדמן ; עגילי קופידון – MADEO ; גלוסים – רוית אסף ; נעלי סירה – לי קופר, צילום: דן לב

לחות לפנים, באיזה גיל כדאי להתחיל? 

לא תאמינו מה כפתור יכול לעשות לסטייל שלכם

הבלוג של דבורית: לפעמים גם לאמא של המתבגרת מותר להתמרד

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

תגובה אחת

  1. זה פשוט זוועה..אני בגיל ההתבגרות. אמנם לפעמים, טוב אמא אומרת שתמיד, אני מתלוננת שאין לי בגדים אבל אני וחברות שלי לא מתנהגות ככה. זה אופייני לבנות בנות 12-15, מגיל 15 מבינים שאת זאת שמכתיבה את האופנה, לא האופנה מכתיבה אותך. את לובשת דברים שמחמיאים לך ולא דברים שראית על בר רפאלי וזה נראה טוב אז תלבשי. אני לא אגיד שאני לא מושפעת מכל הטרנדים של הטייצ אדידס וכל אלה, אני כן.. אבל רוב ההתלבטויות באות לי בבוקר – שבמקום שאני אלך לבית ספר אני צריכה להתלבש כאילו אני באה למסלול דוגמנות. אבל בטעם, לא יותר מידי ולא מכוער מידי. גיל ההתבגרות הוא קשה!!!! אבל אני שמחה שאמא שלי חינכה אותי שאני זאת שצריכה להכתיב את האופנה, לא האופנה אותי. אני מציעה לכן בננות בגיל ההתבגרות, תעשו מה שבראש שלכן אל תבואו עם משהו שאתן לובשות רק כי כל השכבה קנתה כי זה ‘אין’ , גיל הטיפש עשרה זה פשוט חור בבנק, אבל לק פיסטוק לא מתאים לכל אחת, תהיו יפות בזכות עצמכן ככה יאהבו אותכן!!!

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.