fbpx

הגיע הזמן לכלב

הגיע הזמן לכלב
לא מעט הורים, ואני ביניהם, משיבים לתחנוני הילד הקטן שלהם לחיית מחמד כך: “כשתגדל נביא לך כלב, כי אז כבר תוכל לטפל בו בעצמך”. אבל אם אתם נמנים עם קוראינו, סימן שהילד שלכם כבר הגיע לגיל הזה, והתשובה הזו כבר לא תופסת! נגמרו התירוצים, גיל ההתבגרות הוא טיימינג מצוין לצרף למשפחה כלב או חתול, ולא תאמינו עד כמה זה יעשה טוב לא רק למתבגרים שלכם אלא גם לכם.
אל בית המחסה של עמותת צער בעלי חיים ברמת גן מגיעים בכל שנה מאות כלבים וחתולים שניצלו מחיי סבל ברחוב, וממתינים למשפחות חמות ואוהבות שיאמצו אותם. ביום אימוץ חיות שייערך מחר בדיזנגוף סנטר בשיתוף עמותת צער בעלי חיים רמת גן והסביבה, יוצעו לקהל הרחב כלבים וחתולים מסוגים שונים, קטנים וגדולים, המטופלים במסירות, לאחר סירוס ועיקור, ובעלי שבב אלקטרוני. במקום ניתן יהיה לרכוש גם את האביזרים הראשונים הנדרשים לטיפול בחיית המחמד. עמותת צער בעלי חיים תלווה את תהליך האימוץ (תתאים את בעל החיים למשפחה ותלווה את קליטת בעל החיים בבית), ותעמיד לרשות המשפחות המאמצות וטרינר ומאלפים. כמו כן, יקבלו המשפחות את פנקס החיסונים של בעל החיים וחוברת הדרכה לטיפול בבית, שק אוכל במתנה ושובר הנחה לשק נוסף. המאמצים יזכו בבדיקת וטרינר ראשונה ללא תשלום, ומשפחות המתגוררות בתל אביב יוכלו ליהנות גם מייעוץ ראשון חינם ממאלפת כלבים, בבית המשפחה.
מחיר סל אימוץ: 600 שקל לכלב, 300 שקל לחתול (כולל  עיקור/סירוס, חיסונים, תילוע ושבב).
# יום אימוץ כלבים וחתולים בשיתוף צער בעלי חיים (רמת גן והסביבה), דיזנגוף סנטר (קומה 1), 11.2.11 (יום ו’), 11:00-16:00. פרטים נוספים באתר העמותה: www.spca.org.il

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.