fbpx

ג’סטין ביבר פאסה

ג'סטין ביבר פאסה

בואו להכיר לילדים שלכם את הרוק שעליו גדלתם. מופע חדש

מה עושים הורים שגדלו על מוזיקת רוק איכותית כמו פינק פלויד, הרולינג סטונס ולד זפלין, ואילו ילדיהם המתבגרים מאזינים לג’סטין ביבר ושאר כוכבי פופ קלולסים (שאני אפילו לא יודעת לבטא את שמותיהם) – כאלה שמורידים את הטעם המוזיקלי בבית ובסלולרי למפלס נמוך במיוחד?
אפשרות אחת היא להתבאס ולהגיד “אין מה לעשות, זה דור אחר לגמרי”. האפשרות השנייה היא לנסות לחבב על הילדים את הצלילים המוזיקליים האהובים עליכם בדרכים מרוככות משהו. למה הכוונה? לנסות להעיר אותם בבוקר לצלילי hey hey mama של לד זפלין זה לא רעיון מוצלח, אבל צפייה במופע המשפחתי והאינטראקטיבי החדש של ההרכב I-Rock יכול בהחלט לעשות עבורכם את העבודה (או לפחות להתחיל אותה).

המופע המיוחד הזה משלב קלאסיקות רוק מכל הזמנים, ועורך לילדיכם היכרות מהנה עם אייקוני הרוק הקלאסיים. על ההרכב מככב אוליב, סולן להקת “אוליב שואו”, המוכר ממחוות שהציג בעבר ל”החומה” של פינק פלויד בשיתוף עם התזמורת הקאמרית, המיטב של קווין ומופעי מחווה נוספים.
בין הלהיטים המפורסמים במופע החדש: Nothing else matters ,Born to be wild ,Smoke on the water ,Sweet child of mine, ועוד. המופע יכלול אינטראקציה עם ילדים מהקהל, שיוכלו לעלות לנגן ב”לייב” על הבמה לצד הלהקה את שירי הרוק הגדולים. הווידיאו-ארט שמלווה את המופע יציג נקודות חשובות בתולדות הרוק, כמו פסטיבל וודסטוק, הגיטריסטים הטובים בהיסטוריה וציטוטים של גדולי הרוק.

# I Rock – מופע רוק לכל המשפחה (לילדים מגיל שש ומעלה), דלי הפקות – רידינג 3, 27.08.11, כרטיסים: 03-7624000;
ברלה מיוזיק קלאב, 17.9.11, כרטיסים: 04-6369993/4

עיצוב: הופכים את החדר של הילד/ה לחדר של מתבגר/ת

אופנה: רטרו זה נפלא, אבל במינון הנכון

תרבות: הערצה שפויה – יש דבר כזה

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.