fbpx

מבט גברי

מיציתם את הבילויים לחופש? ומה עם קצת אמנות? שתי תערוכות מעניינות שמוצגות בימים אלה מזמנות “זמן איכות” עם הילדים הגדולים וגם פתח לשיחה מעניינת

מבט גברי

צעירים מהסרטים

המשפט “החיים הם סרט” שגור בפי הצעירים שלנו, ואין כמו אמנות הצילום כדי להמחיש עד כמה יש אמת בדבריהם. תערוכה חדשה מאת הצלם הוותיק והמוכשר נינו הרמן עוסקת בנושא “דימויים קולנועיים” ומציגה רגעים אנושיים, ספונטניים ואותנטיים, שכמו נלקחו מתוך סרט קולנוע מבוים. הרמן, שהיה בעברו הרחוק צלם ממשלתי, הוא צלם רחוב המתעד בשנים האחרונות בעיקר את צעירי תל אביב ומאפשר לנו להתבונן מקרוב בעולמם המרתק של המתבגרים.
“אלה הם ימים מאוד מרגשים עבורי, הכול מתחבר – הצילום שלי בשנתיים האחרונות בדרום תל אביב על צעיריה ברחובות ובבתים, יחד עם המהפכה המתחוללת היום”, אמר הרמן השבוע.
אוצרת התערוכה היא תחיה אשתו, ויחד הם מקדישים אותה לזכר בנם יאיר, שהיה צלם בחיל החינוך ונהרג בתאונת דרכים לפני כעשור – כשהוא רק בן עשרים.
# דימויים קולנועיים: נינו (חנניה) הרמן – צלם רחוב, עד סוף אוגוסט בסינמטק ירושלים (טל. 02-5654333)

מבט גברי


ככה זה להיות גבר

בנוף האמנותי הרווי בתערוכות ויצירות שעוסקות בנושא הנשיות והאימהות, בולטת התערוכה הייחודית הבאה: “עולמו של גבר”. סופסוף נשמע קולו של הגבר ומאפשר לנו לבחון את תפיסת הגבריות והאבהות המחודשת. בתערוכה מציגים אמנים (גברים אך גם נשים) – כל אחד לפי תפיסתו – את העולם הגברי החדש. בין האמנים: אורן גולן, אביבית בן צור, איציק קנטי, עדה בהט ואחרים.
התערוכה, שחלק מהיצירות המוצגות בה מוצעות למכירה, מתקיימת בסטודיו ביפו – הזדמנות נהדרת לטייל באזור לאחר התערוכה ואולי גם לקפוץ לשוק הפשפשים.
# עולמו של גבר – תערוכת אמנות קבוצתית, סטודיו קנטי בשוק הפשפשים – רחוב חנינא בן דוסה 14, ימים א’-ה’, 13:00-10:00; ימים ג’, ה’, 20:00-17:00; יום ו’, 14:00-10:00.סגירת התערוכה: 11.8.11, טל. 03-5926988

סטייל: כך הופכים את הבגד למלא שיק באמצעות כפתור קטן

קולנוע: בקונג-פו פנדה 2 כבר הייתם?

בלוג: בילוי עם הנכדה במאהלי המחאה ברוטשילד

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.