fbpx

5 אירועי סוכות לכל המשפחה

חיות קסומות, יקבים מסתוריים ודמויות היסטוריות שחוזרות לחיים – אספנו את האירועים הכי מסקרנים במהלך סוכות, שמתאימים לכל המשפחה

סוכות של חיות וחוויות חיות ליל קיץ

תערוכת חיות ליל קיץ של מוזיאון תל אביב ממשיכה גם בחול המועד סוכות. בגן המוזיאון ניצבים כ־30 פסלים בדמות חיות בדיוניות, פרי יצירתו של האמן אהרל’ה בן אריה, כשחלקם מתנשאים לגובה של שישה מטרים. כל חיה עומדת בפני עצמה, אולם ההצבה שלהן יחד מזכירה שילוב בין גן חיות קדמוני. אבל אלו הם לא רק פסלים “לראותם בלבד” – כולן, עד האחרונה שבהן, מאפשרות למבקרים לגעת, להזיז וליצור איתן אינטראקציה. בפעולה פשוטה, כל ילד יכול לגרום להן לפרוש את כנפיהן, לפתוח את פיהן או לכשכש בזנבן. כך שמדובר בפארק קסום שמספק חוויה כלל חושית. התערוכה תהיה פתוחה תאריכים 15-17 באוקטובר, מהשעה 10:00 עד 18:0. מחיר: 60 שקל (ולמחזיקי דיגיתל 35 שקל).

עוד במוזיאון גם “על חדי קרן, אלים וחיות אחרות” – פעילות חווייתית לכל המשפחה, שבמסגרת יתחקו המשתתפים אחרי הסיפורים המרתקים שסיפר האדם משחר האנושות והמיתולוגיות שנולדו מהם. הפעילות תתרחש בשעות 10:30, 12:30 ו-13:30. משך הפעילות כשעה והמחיר כלול במחיר הכניסה. מיועד לגילאי 5 ומעלה. בנוסף יארח המוזיאון גם סדנת פיסול בארגז חול בהנחיית האמן עמית רפאל. ארגז חול שהוקם במיוחד ברחבת המוזיאון יהפוך לסטודיו שאליו כולם מוזמנים לפסל בחול כיד הדמיון הטובה. בין השעות: 14:30-10:30 והמחיר כלול במחיר הכניסה. לגילאי 4 ומעלה. לצד כל אלו יהיו גם מופעים מרהיבים בפלנטריום של תל-אביב, במחיר של 15 שקל לכניסה.
פרטים נוספים באתר המוזיאון.

5 אירועי סוכות לכל המשפחה

פסטיבל הפפריקה ה-11

בדרך התבלינים בבית לחם הגלילית יציינו את פסטיבל הפפריקה ה-11 במגוון פעילויות מקוריות לכל המשפחה. הפסטיבל כולל פעילויות יצירה לילדים, סיורים בטרקטור בשדות התבלינים וקטיף פפריקה, בריכת פפריקה, שוק תבלינים ענק, מתחם מים ובועות סבון ריחניות, כתב חידה בשדות התבלינים, סוכה כשרה עם קישוטי פפריקה וארבעת המינים והרכבת מייצג הפפריקה הגדול בעולם! לצד אלו יהיו גם סדנאות בתשלום, כמו סדנת תערובת פפריקה סודית או סדנת עציץ פפריקה לגידול בייתי. כמו כן יערך סיור מודרך לשדות גידול התבלינים בהנחיית מדריכי החווה. בסיור יחשפו סגולותיהם הרפואיות של צמחי ותבליני האזור. הפסטיבל יערך בתאריכים 12-21.10 בין השעות 17:00-9:00 (ערב חג ושישי עד 15:00). הכניסה חופשית.
לפרטים נוספים ולבירור מועדי הפעילויות: 04-9533405 ובאתר. 

5 אירועי סוכות לכל המשפחה

סיורים ביקבי כרמל

מרכז תרבות היין של יקבי כרמל פותח את שעריו לסיורים משפחתיים בחול המועד סוכות ומציע סיור חוויתי לכל המשפחה, בן חצי שעה, במרתפי היקב ההיסטורי. במסגרת הסיור ייחשפו המבקרים לסיפורו המרתק של היקב, מראשית תעשיית היין בישראל ועד העולם החדש של היין כיום. בסיום הסיור כל ילד יקבל במתנה בקבוק תירוש אישי (בגודל 187 מ”ל). בניגוד למה שאפשר לחשוב, הכניסה לסיור מיועדת לכל הגילאים ומחירה 15 שקל למבוגר ו-10 שקל לילד מתחת לגיל 6. מועדי הסיורים: א’, 13.10, בשעות 11:00 ו-12:00. ג’-ה’, 15-17.10, בכל שעה עגולה מ-12:00 ועד 16:00 כולל, וב-15:30 יערך סיור באנגלית.

5 אירועי סוכות לכל המשפחה

תמונות מתעוררות בראשון לציון

בחול המועד סוכות יתקיים במוזיאון ראשון לציון ובכיכר המייסדים אירוע ייחודי, במסגרתו תמונות היסטוריות מאוסף המוזיאון המציגות את המושבה בשנותיה הראשונות “יתעוררו לחיים”. התוכן האמנותי הותאם לסיפור החלוצי של המושבה ראשון לציון במדיומים שונים, ויציע לקהל המבקרים מיצגים המתייחסים לסיפורים. מדובר בחוויה תיאטרלית ייחודית ומפתיעה לכל המשפחה, הכוללת מופעי תיאטרון רחוב, מיצגי ענק בשילוב טכנולוגיה של מציאות רבודה ואנימציה, עמדות לצילום סלפי עם מקימי המושבה, סדנאות יצירה, סיורים והופעות. חצר המוזאון וכיכר המייסדים יהפכו לסט תיאטרון הבנוי מתמונות ובמרכזו יתקיימו מופעי תיאטרון שיחזירו לחיים את הסיפורים המצחיקים של המושבה. עוד במסגרת האירוע גם מסיבה עם מוזיקה ישראלית, בועות סבון והפתעות. האירוע יתקיים בתמיכת משרד התרבות והספורט, מוזיאון ראשון, עיריית ראשון לציון, החברה העירונית לתרבות נופש וספורט ומשרד התרבות והספורט. מידע נוסף באתר .

5 אירועי סוכות לכל המשפחה

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.