fbpx

רוחניות נוסח הוליווד

רוחניות נוסח הוליווד

“את, אני והשאר”. הגרסה ההוליוודית למעמד הביניים. בקולנוע

פול ראד (ג’ורג) וג’ניפר אניסטון (לינדה) הם זוג ניו-יורקי לחוץ ועסוק, כזה שרוכש דירה יקרה מדי בשביל הסטייל ובקושי מצליח לגמור את החודש. כאילו לא די בכך, ג’ורג’ מפוטר מעבודתו בחברה כלכלית ומתבטלת הפקת הסרט הדוקומנטרי שלינדה ניסתה לשווק. בני הזוג נותרים במצב בלתי אפשרי, שבו לא נותר להם אלא לעבור להתגורר עם האח הבלתי נסבל של ג’ורג’ ועם בני משפחתו. בדרך לשם, הם מגיעים במקרה לאלייסום – קומונה המורכבת מדמויות צבעוניות ומגוון אמונות (לא מוחאים כפיים, לא אוכלים בשר, בלי דלתות ועוד ועוד). לאחר שהייה כושלת אצל האח, מחליטים בני הזוג לשוב לקומונה ולנסות לחיות בה למשך שבועיים. לינדה מתאהבת יותר ויותר ברעיון של החיים הכפריים החדשים, בזמן שג’ורג’ לא ממש מוצא בה את מקומו.

סרט חמוד לאללה, ברוח הסרטים הקודמים של הבימאי דייויד וויין (“מודלים לחיקוי”, “קיץ אמריקני חם ורטוב”) ושל המפיק ג’אד אפטאו (“מסיבת רווקות”, “הדייט שתקע אותי”). רק שימו לב שהכניסה מוגבלת לגיל 16 ומעלה, אז את הצעירים תשאירו בבית.

בקיצור, אם נמאס לכם מהמירוץ של חיי היומיום (למי לא?) ואתם כמהים להתחבר לצד הכאילו רוחניקי שלכם – הסרט הזה הוא בדיוק מה שאתם צריכים עכשיו. שווה צפייה!

# את, אני והשאר – ארה”ב 2012, בבתי הקולנוע החל מ-23.2.12, הכניסה מגיל 16 ומעלה, הפצה: גלובוס גרופ

גם זה סוג של ניקוי ראש: “זהו זה” ב-DVD

גיבוש משפחתי: משחק תשבצים חדש

סדנאות חדשות לנשים במוזיאון חולון


עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.