fbpx

ברגל ימין

ברגל ימין

 

רוצים להפתיע את בן/בת הזוג ביום האהבה? עסו את זה

יום האהבה הולך ומתקרב בצעדי ענק, ולכל מי שאין כוח, רצון או חשק לצאת מהבית או להכניס את עצמו להוצאות מטורפות, הכנו פתרון אחר- יעיל, זול ורומנטי. כי מה יכול להיות מפנק יותר מאשר עיסוי לזוגי או לזוגית שלכם בתום יום מעייף ומוטרף? ומה יכול להיות משחרר יותר מאשר עיסוי כף הרגל? כל מה שאתם צריכים לשם כך הוא מצב רוח טוב, נכונות ללמוד איך עושים עיסוי כמו שצריך, שמן איכותי, ומה עוד? אה, כן, את בן/בת הזוג שלכם בבית.

צביקה ניימן, מטפל ראשי  בספא “נגיעות” מסביר איך להעניק לזוגי או לזוגית עיסוי בכפות הרגליים, שלב אחר שלב:

1. מרחו שמן: חשוב מאוד לעסות את הגוף תוך שימוש בשמן עיסוי אתרי, ולא לבצע עיסוי על יבש. את שמן העיסוי מורחים ראשית כול על כפות הידיים, בתנועות סיבוביות של כף אל כף. תנועות אלה גם יחממו את כפות הידיים שלכם לפני שתתחילו את העיסוי.

2. התחילו בסיבובי קרסול: תחילת העיסוי בשחרור העומס שהצטבר בקרסול: בידכם הימנית החזיקו את כף הרגל הימנית של בן/בת הזוג, תוך ערסול הקרסול בכף ידכם.  ביד שמאל סובבו בעדינות את הקרסול כחמישה סיבובים לכל כיוון. הקפידו על סיבובים קטנים ועדינים רק בטווח התנועה והגמישות של הזוגי/ת, וכמובן לא לסובב בכוח. סיבובי הקרסול משחררים את המפרקים ומפיגים את העומס שהצטבר בכף הרגל.

3. המשיכו בלחיצות ומשיכות אצבעות: החזיקו בידכם הימנית את כף הרגל של הזוגי/ת כך שקשת כף הרגל מעורסלת במרכז כף ידכם.  בעזרת היד השמאלית שלכם עסו כל אצבע בכף הרגל בנפרד תוך כדי משיכות עדינות של האצבעות משורש האצבע ועד לציפורן: התחלו בנקודת החיבור של אצבע כף הרגל. העבירו כל אצבע בין האגודל שלכם לבין האצבע המורה הממוקמת מתחת לאצבעות כף הרגל של בן/ת הזוג, שלב מתיחות קטנות של האצבע עם לחיצות עדינות לשחרור. עסו באופן הזה כל אחת מאצבעות כף הרגל בנפרד.

4. עסו את צידי אצבעות הרגליים: בידכם הימנית אחזו את כף הרגל של בן/בת הזוג תוך תמיכה בקרסול ובעקב כף הרגל. בידכם השמאלית העבירו את כל אחת מאצבעות כף הרגל (בין האגודל לאצבע המורה). עשו זאת באיטיות, לפחות חמש פעמים לכל אצבע, תוך הפעלת לחץ קל על שני צידי האצבעות.

5. סיימו בעיסוי קשת העקב: החזיקו את כף הרגל של בן/בת הזוג בידכם הימנית, תוך מתן תמיכה מתחת לקרסול. כעת, עסו בעדינות בעזרת ידכם השמאלית את העקב וקשת כף הרגל, תוך שימוש בשורש כף היד – הלוך ושוב לאורך כף הרגל.  הקפידו שלא להפעיל לחץ חזק כדי לא לגרום נזק. עסו את העקב בעדינות ובאיטיות לכל אורכה הלוך ושוב.

רוצה להראות כמו מרילין מונרו?

לא רק בנות מצווה אוהבות להתהדר

האם אתם באמת יודעים מה עובר עליו?


 

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.