fbpx

עושים היסטוריה

הכרזה דרמטית הולכת לשנות חוקים בני מאות שנים: מעתה גם בנות יוכלו להתקבל לצופי הבנים בארצות הברית

תנועת ה- The Boy Scouts בארצות הברית מאז ומתמיד – ממש כשמה – היתה תנועת נוער המיועדת לבנים. כעת, לאור ההתפתחויות בנושא השוויון בין המינים, היא הכריזה שהיא משנה את הנהלים שנקבעו כבר לפני מאות שנים, ומכניסה לשורותיה גם בנות.

ההחלטה ההיסטורית התקבלה פה אחד על ידי מועצת המנהלים של התנועה, שקבעה כי על פי הנהלים החדשים, החל מ-2018 בנות יוכלו להצטרף לצופים כבר מגיל צעיר, ולבסוף לסיים את שירותן בתנועה בדרגת Eagle Scouts, שעד כה רק בנים יכלו לקבל אותה.

מנכ”ל הצופים של אמריקה (BSA), מייקל סורבו, אמר בהצהרה: “אנו מאמינים כי חשוב ביותר לרענן את התוכניות שלנו כדי שתענה על הצרכים של משפחות המעוניינות בחוויות חיוביות לכל החיים עבור ילדיהם”. עוד הוסיף “משפחות היום עסוקות ומגוונות יותר מתמיד. ברובן שני ההורים מפרנסים ויש יותר משקי בית חד הוריים מאשר אי פעם בעבר, מה שהופך את התוכניות המעורבת לכזו שעונה בצורה טובה יותר לצרכים של המשפחות”.

ההצהרה הוכרזה ביום הנערה הלאומי, שנקבע ב-2012 כיום הרשמי לקידום מעמדן של הנערות והנשים. עם זאת לא כולם שמחו מהידיעה. כמו, למשל, בנו הגדול של הנשיא טראמפ, שצייץ בחשבון הטוויטר שלו: “לא בשביל זה מיועדים צופי הבנות?”.

גם צופי הבנות לא מתלהבות במיוחד. על פי הנשיאה שלהם, קטי הופניקה חנה, המהלך נועד רק על מנת לעבות את מספרם של צופי הבנים, שהולך ומדלדל באופן משמעותי עם השנים. אך גם אם מדובר במזימה שנועדה לייפות את המספרים, אין ספק שמדובר בשינוי הכרחי באחד מהמוסדות שהכי משמרים את ההבדלים שבין גברים לנשים. ההחלטה הזו גם מצטרפת להכרזה מינואר 2017, שבישרה כי מעתה גם ילדים טרנסג’נדרים יוכלו להיכנס לצופי הבנים. כך שללא ספק נראה שהצופים הופכים להיות נכונים יותר מתמיד.

איך אנחנו מונעים מהבנים שלנו להיות הגברים שהם רוצים להיות

כמה קשה זה כבר יכול להיות לקנות בגדים לבן מתבגר? תתפלאו

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.