fbpx

פסטיבל אטרקציות בגלבוע

פסטיבל אטרקציות בגלבוע
במהלך חול המועד יתקיים בגן לאומי מעיין עין חרוד פסטיבל אטרקטיבי המתאים במיוחד למשפחות עם ילדים בגילאים שונים. לצד כוכבי הקטנטנים (סבא טוביה, ליאורה שלזינגר, חזי ואלין ואחרים), יופעלו במקום מגוון סדנאות ומתקני אקסטרים. כל זה יקרה, כמובן, על רקע מרחבי דשא, מי מעיין זורמים ואווירה פסטורלית, שמאפיינים את האזור.
בין האטרקציות המעניינות: מסיבת “קונגו-ג’אמפ”, שמתקיימת עם נעליים בעלות קפיץ גמיש בתחתית ושמאפשרות לנועל אותן תחושת ריחוף באוויר והרגשה של קפיצה וריצה על טרמפולינה; “לייזר קומבאט” – פעילות קבוצתית, אסטרטגית, שמתרחשת בתוך זירה מתנפחת וחשוכה, וכוללת כתשעה חדרים שבהם מופעלים אפקטים של עשן, מוזיקה קצבית, תאורה צבעונית ועוד; סדנאות מיחזור ויצירה, סדנת מתופפים; שוק קח-תן של צעצועי ילדים; משחקי מזל וחשיבה למבוגרים; ג’ימבורי וסדנאות לפעוטות, חידון גיאוגרפי נושא פרסים, סדנת שף לבישול אורגני, איפור וצמות, ציורי קעקועים ועוד.
# פסטיבל משפחטבע בגלבוע, גן לאומי מעיין עין חרוד בעמק יזרעאל, 23-20.4.11, 18:00-10:30, מחירים: 99 שקל לכרטיס, 65 שקל במכירה מוקדמת. מידע על הנחות ופרטים נוספים באתר המועצה האזורית הגלבוע
ענו על השאלה הבאה בעמוד החדש שלנו בפייסבוק:
מכמה פסגות מורכב רכס הגלבוע?
שני הראשונים שיענו נכון עד יום חמישי 14.4 בחצות, יזכו בארבעה כרטיסים לפסטיבל.
הכרטיסים יישלחו בדואר על ידי “קיץ הפקות” (ט.ל.ח)

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

3 תגובות

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.