fbpx

לקרקס בפסח

 

צילום: יורם אשנהיים
צילום: יורם אשנהיים

 קרקס פלורנטין: הנאה מובטחת גם למתבגרים חשדניים

בקצה רמת השרון, ממש על גבול תל אביב, באחר צהריים אחד של יום חול, ציפתה לנו חוויה ברמה בינלאומית. הגענו לקרקס פלורנטין שבכפר הירוק ללא כל קושי של עמידה בפקקים (הכפר הירוק ממוקם בדיוק בתפר שבין הערים) או של חיפוש חניה (חניה גדולה צמודה למתחם), ופשוט צעדנו לתוך המתחם. כבר בכניסה למתחם הקרקס התנגנה לה מנגינה עליזה המברכת את הבאים בשלל שפות, מבשרת על העומד לקרות. אבל אף פעם אי אפשר באמת לדעת מה מצפה לנו בקרקס, זו תמיד הפתעה גדולה. ואין כמו הכניסה לאוהל הקרקס – החושך, הזירה העגולה המקושטת, החבלים התלויים, הציפיה של הילדים שהורגשה באוויר – אפילו מהגזרה של בן השלוש עשרה הסקפטי משהו.
ומה בפועל? אין ספק שהקרקס עמד בכל הציפיות. הליצן הצחיק גם הצחיק, הלוליינים הרשימו בתרגילי אקרובטיקה שעוררו התפעלות בקהל ולרגעים אף הרטיטו את ליבנו (לא לנסות בבית!) – עם טרמפולינה ובלי, עם ידיים ובלי. היה שם גם רוכב אופניים שכמו הגיע ממרוץ מכוניות והעלה את רף הסכנה, אקרובטית גמישה שהפליאה בחישוק, זוג אקרובטים שהורמו באוויר ללא רשת מתחתיהם ולהטטו בגופם כשהם נאחזים רק בצוואר ואחד בשני. וכל אלה תובלו במשחקי אור וצבע, במוזיקה קצבית, באדרנלין ו…באש (כי אין קרקס בלי אש). קטעי הקרקס היו מהפנטים והמתח השאיר את הצופים דרוכים בכיסאותיהם, בייחוד את הבוגרים שבהם (הילדים צעירים יותר התקשו מעט להתמודד עם קטעי המעבר).
המופיעים השונים ייצגו מדינות שונות בעולם, מה שהיווה רקע נוכח-לא נוכח. אולם בדרך חזרה הביתה דווקא זה הפך אצלנו לנושא מרכזי בשיחה – מי היה מאיפה ולמה. בקיצור, אם טרם הספקתם ליהנות מהמופע של קרקס פלורנטין, מהרו לעשות זאת בחופשת הפסח (עקבו אחר המועדים, יש הרבה מופעים). שני המתבגרים שלי, הצעיר כבר בן עשר, נהנו מאוד, והמסקנה שלי היא שלקרקס אין גיל. מומלץ!

# קרקס פלורנטין / Circus of the World (מופע וירטואוזי חובק עולם) – מכירה מוקדמת: 59 שקל, מחיר ביום המופע: 79 שקל, אורך המופע: 82 דקות, 15.5-19.4, לפרטים נוספים

 

מארחים בפסח? חמש עצות לשדרוג העיצוב בבית ממש בדקה ה-90

גם המתבגר שלכם מזעיף פנים בטיולים משפחתיים בחופשה? 

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.