fbpx

חינוך בעידן הגלובליזציה

“חינוך והכשרת מורים בעידן הגלובליזציה” – בכך יעסוק הכנס המקוון הבינלאומי השלישי של מכון מופ”ת להכשרת מורים, שיתפרש על פני יומיים: בתאריכים 25-26 בינואר. בכנס ישתתפו מאות מרצים מהארץ והעולם ויועברו בו מעל 150 הרצאות בנושא, שבהן יוצגו בין היתר מחקרים חדשים על אתגרי ההוראה במאה ה-21.
ההרצאות, שיועברו כולן באמצעות רשת האינטרנט, יכללו הרצאה מפיו של שר המדע, פרופ’ דניאל הרשקוביץ. הרצאות חשובות נוספות: ד”ר נורית דביר, על העצמה חינוכית לילדי פליטים ומהגרי עבודה בתל אביב; ד”ר מירן בוניאל-נסים, על “מי שולט ברשתות חברתיות, המורה או התלמיד?”; ד”ר טלי היימן על דרכי התמודדות של מורים עם בריונות תלמידים באינטרנט; ד”ר חנן גזית על העולם הווירטואלי ככלי הוראה; ד”ר נימר ביאעה על יישומונים ללימוד המתמטיקה בסביבת הטלפון הסלולרי, ועוד.
הכנס מיועד לאנשי חינוך, לחוקרים, למרצים ולמומחים בתחומי דעת הקשורים לחינוך ולהכשרת מורים בארץ ובעולם, אולם אין ספק כי הנושאים שיוצגו בו הם רלוונטיים ומרתקים גם עבור הורים בכלל. ואתם אפילו לא צריכים לצאת מהבית! ניתן לצפות בכנס כולו באמצעות הרשמה מוקדמת מראש (ובסכום סמלי) באתר: http://oc2011.macam.ac.il
מכון מופ”ת הוקם ביוזמת האגף להכשרת עובדי הוראה במשרד החינוך, וייעודיו הם לשמש מקום מפגש מקצועי למורי המורים, ולאפשר שיח חינוכי לשם ליבון סוגיות מקצועיות בתחומי החינוך וההוראה.



עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.