fbpx

יש סקס אחר

יש סקס אחר

 

הם הולכים לישון לפנות בוקר, מתעניינים במעשים שלכם ולא מתביישים לשאול שאלות מביכות. איך לעזאזל שומרים על אינטימיות כשיש ילדים מתבגרים בבית? כדי שהחופש הגדול לא יהפוך לחופשה ארוכה גם מהסקס, השגנו עבורכם חמש עצות סקסיות ביותר. אתם מוזמנים להתחיל ליישם כבר הערב!


אנחנו יושבים כמה חבר’ה, כאלה שיש להם עדיין גם זאטוט או זאטוטה בבית, ונזכרים בערגה איזה כיף היה לנו כשהיינו צעירים – פעם מזמן, לפני שהילדים נולדו. איך יכולנו לשמור על הזוגיות בלי בעיה: ללכת לסרט (רצוי רומנטי) כשמתחשק, לצאת לבלות, ואפילו לארוז תיק ולנסוע בלי למסור דין וחשבון לאף אחד – בלי לבקש טובות מהסבתות, בלי כל האריזות וההפקה של מי שומר, מי מסיע…פשוט לקום ולנסוע רחוק.
פתאום נאנח אחד מהחבר’ה ואומר: “הילדים שלכם קטנים, תאמינו לי שאתם לא באמת יודעים מה זה בעיות בזוגיות. חכו שהילדים שלכם יגדלו, אתם עוד תגעגעו לימים האלה”.
“אתה מדבר?”, אני מופתעת, “הגדול שלך כבר בן 16, איזו בעיה בדיוק יש לך?”
“הבעיה הכי רצינית שיש”, הוא אומר, “אשתי ואני בקושי מצליחים לעשות סקס, במיוחד עכשיו, בחופש הגדול. פעם היינו מחכים שהוא יירדם, עכשיו הוא ער כמעט כל הלילה. גם כשאני קם להשתין בשלוש לפנות בוקר אני מוצא אותו ער, משחק במחשב. כשהוא רואה אותי הוא גם מתעניין: ‘אבא, מה עניינים? למה התעוררת?’. בבוקר, כשהוא ישן, אנחנו כבר מטפלים בשני הילדים האחרים שבבית וממהרים לעבודה. בקיצור חיים לא פשוטים”.
שתקנו. פייר? די נלחצנו. הבנו שההנחה שגורסת כי ככל שהילד מתבגר ומרוכז יותר בעצמו כך יתפנה לנו יותר מקום לאינטימיות (סקס, אם להיות ישירים!) – שגויה לחלוטין.

עצה לכל יום (כמעט) בשבוע

לימור בנדל, יועצת זוגית, מגשרת וסקסולוגית, הבינה מיד את הבהלה שאחזה בי. וכדי שחופשת הקיץ לא תהפוך לחופש גדול גם מסקס, היא מעלה בפנינו חמש הצעות יעילות וקלות ליישום להחייאת האינטימיות של הורים לילדים מתבגרים.

  • כשדלת החדר של ההורים סגורה, צריך לדפוק לפני שנכנסים.

אה, שכחתם ללמד אותו את החוק הזה? אף פעם לא מאוחר מדי. הסבירו לילד המתבגר, וגם לאחיו הצעירים, שכאשר דלת החדר שלכם סגורה סימן שזה “זמן אבא ואמא”. מבחינתם, מדובר במרחב מקודש שבו אתם יכולים להיות יחד בכל שעה, והם מתבקשים לכבד את הגבולות שלכם, לא להפריע לכם בזמן הזה (בדיוק כמו בשנ”צ) ולהעסיק את עצמם.

  • “ערב סרט” לילדים, איזה כיף!

אחת לכמה זמן שימו להם סרט חדש בדי-וי-די בקול רם , הדליקו מזגן בסלון והתגנבו ביחד לחדר שלכם (באמצע הסרט, כשהם כבר מרותקים לטלוויזיה) – שם תוכלו להשתעשע ולעשות “קוויקי”. ההתרגשות מהסיטואציה כבר תעשה את שלה.

  • השאירו אותם לבד (הם כבר מספיק גדולים) וצאו להרפתקה מינית מחוץ לבית.
    השאירו בבית את המתבגרים שלכם, או את האח הבוגר כשהוא שומר על אחיו הצעירים, וצאו לבילוי שיאפשר לכם לחזור בזמן לתקופת הנעורים הסוערת. קחו איתכם אבטיח קר וגבינה בולגרית, פירות קרים, בירות או יין – וסעו יחד לים או לפארק. תוכלו כמובן גם לשחזר את תקופת המזמוזים באוטו. נסו להיזכר איך הייתה בכם תשוקה, ולא היה לכם אכפת איפה אתם נמצאים – העיקר לשלוח ידיים. תחזרו לשם ליום אחד, תתמזמזו באוטו, תשלחו ידיים מתחת לבגדים – אבל לא להתפשט ! תתנשקו ותתרגשו מכך שמישהו עלול לראות אתכם.

 

  • “אנחנו מתקלחים” – סקס באמבטיה.
    אין כמו מקלחת משותפת. במקלחת אתם יכולים להיות עם דלת סגורה, וזה המקום הלוהט והאינטימי לעשות בו סקס. היכנסו יחד להתקלח, ומשם תגיעו לסקס – שלחו ידיים זה לזו , סבנו האחד את השנייה במקומות אינטימיים ושחקו עם המים החמים והקרים.

 

  • כל אחד והמשימה שלו. תנו להם משימה משותפת, כמו רחיצת הרכב או הכנת הארוחה.
    החליטו על משימה משותפת לילדים, כזו שהם ישמחו לקבל כי ירגישו גדולים ואחראיים. זה יכול להיות לשטוף את האוטו ביחד, להכין ארוחת ערב משותפת או לסדר את הבית או הספרייה. העבירו אליהם את האחריות על מילוי המשימה, והם ישמחו שאתם מתייחסים אליהם כבוגרים וירצו להראות לכם תוצאות מרשימות. ככה אתם תופסים שתי ציפורים במכה: גם ערך חינוכי, וגם חלון זמן שבו תוכלו להתגנב יחד לחדר השינה לטובת סקס מהנה בזמן שהילדים עסוקים.

“והכי חשוב”, מציינת בנדל לסיום, “תמיד תזכרו שזוגיות מאושרת וטובה מהווה מודל חיקוי טוב לילדים שלכם”. יום אהבה שמח!

הוא כבר אחרי צבא וממשיך להתגורר בבית? הורים ובוגרים תחת קורת גג אחת

מה עם סרט רומנטי בצרפתית? “אהבה ושוקולד” בבתי הקולנוע

רוצים לדבר על זה? פורום הורים למתבגרים בתפוז

 

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.