fbpx

שיק בנגיעת כפתור

שיק בנגיעת כפתור

לא תאמינו מה כפתורים יכולים לעשות לסטייל שלכם

באחרונה הפכתי לאספנית כפתורים אדוקה. מי בכלל חשב אי פעם שאצטער על כך שאמרתי לסבתי שאין לי מה לעשות עם קופסת הכפתורים הענקית שישבה לה מתחת למיטה ושאגיד לה למסור אותה לוויצו?
אולי זה נשמע לכן קצת זקן או טרחני, אבל חכו שתשמעו מה כפתורים יכולים לעשות! אל תתנו לקטנטנים האלה להטעות אתכן – כפתור, קטן ותמים ככל שיהיה, יכול לחולל את הטוויסט הנכון לכל בגד, להשתלב היטב באקססוריז שלכם, ואפילו להוסיף סטייל בעיצוב הבית.

המגוון המוצע בשוק הוא ע-צ-ו-ם, ולמרות שברגע שאני מחפשת כפתורים אני מקציבה לעצמי מראש סכום מסוים – אף פעם, אבל אף פעם, אני לא עומדת בזה. פשוט כי אי אפשר. יש כל כך הרבה כפתורים יפים ומיוחדים, אז למה שאשאיר אותם למישהו אחר?

בבגדים ובתיקים

לכל אחת מאתנו יש בארון כמה בגדים שנראו לה ממש מוצלחים בחנות, אבל ברגע שהיא הגיעה הביתה ובחנה אותם באור אחר – משהו בקסם שלהם אבד. אבל חכו, לא תמיד כדאי למהר להיפטר מהבגדים האלה, מכיוון שבחלק גדול מהמקרים תוספת של כפתור או שניים תשנה את כל התמונה. והתמונה החדשה תלויה בכם ובכפתורים שבהם תבחרו: כך למשל, חולצה בשינוי של כפתור יכולה להיראות פעם מחויטת ופעם “זרוקה ומגניבה”. כפתור יכול להפוך את הבגד לאלגנטי או לצבעוני ומלא הומור, לפריט בסגנון רטרו, או דווקא לפריט עכשווי ומעודכן.
אותו עיקרון תופס כמובן גם לגבי תיקים. אז במקום לזרוק או למסור, שדרגו בכפתור ‘שווה’ שיגרום לכולם לשאול אתכן: “מאין השגת כזה תיק מדליק?”.

שיק בנגיעת כפתור

תכשיטים מכופתרים

גם בתכשיטים ואקססוריז כמו צמידים, חגורות ושרשראות ניתן לשלב כפתורים, לצד האלמנטים הנוספים. מי שאוהבת מראה קלאסי ונקי יכולה לבחור בכפתורי פנינה או בכפתורים בגוונים בהירים; מי שמעדיפה משהו קצת פחות עדין, יכולה ללכת על כפתורי פלסטיק גדולים וצבעוניים. ישנם גם הרבה כפתורי בד, שנראים הכי “של פעם” ועושים חשק ללכת על המראה הווינטג’י, וישנם כפתורי זכוכית מעוטרים שהופכים את התכשיט ליוקרתי וייחודי. כמו שכבר אמרנו, אין סוף לאפשרויות.

גם לבית מגיע

המטבח וחדר השינה שלכם מייחלים לשינוי מרענן? להזיז את המיטה מצד לצד ולגרור את השידה זה כיף חיים (בזהירות עם הגב), אבל לפעמים מספיקה גם נגיעה קטנה – נגיעת כפתור.
דוגמאות? על המשקל שבמטבח תוכלו להניח קערה שקופה וגדושה בכפתורים והמדף בחדר השינה יכול להתחדש במספר צנצנות חדשות – באחת ריבה ובאחרות כפתורים שונים, בין אם ממוינים לפי גוונים ובין אם מעורבבים בבלגן. כמו שנאמר: פשוט פשוט פשוט.

שיק בנגיעת כפתור

כפתורים מסוגים שונים  ניתן להשיג בכל חנות של סידקית. מלאכת החיטוט והאיתור יכולה לקחת שעות, אבל אם יש לכן קצת זמן פנוי וגם ראש יצירתי – זה שווה כל רגע.

הכותבת היא מעצבת בעלת ליין ייחודי של אקססוריז ותכשיטים לנשים ולנערות.
לעמוד הפייסבוק של רוני

לפוסט הקודם של רוני: ברגליים חשופות

איך נשדרג את החדר של הילד/ה לחדר של נער/ה

הילדה כל היום בפייסבוק? הצגה חדשה מדברת בדיוק על זה

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.