fbpx

ברגליים חשופות

ברגליים חשופות

הגזרה, הבד והמחשוף. כל מה שכדאי לדעת על חצאיות ושמלות

אם גם אתן סובלות מהחום והלחות כמוני, סביר להניח שאחסנתן את הג’ינסים במדף העליון כדי לפנות מקום לכמה שיותר שמלות וחצאיות. אלו לא רק נוחות ואווריריות להפליא, אלא גם יכולות להיות יפהפיות ולהתאים לאירועים ולמצבי רוח שונים. כשאתן מתאימות לעצמכן שמלה או חצאית, חשוב שתתייחסו לשלושה מרכיבים: הגזרה, הבד והחשוף.

הגזרה

קלאסיקה רבותיי: לקטגוריה הזו נכנסות כמובן שמלות (וגם חצאיות) המקסי. שמלת מקסי מבד אוורירי, בגוון בהיר או בהדפס מעניין, תתאים בעיקר לשעות היום. ואם תשלבי בעדינות צמיד או שרשרת, תיראי לגמרי “פירסט קלאס”.
המקסי מומלצת לבעלות רגליים ארוכות, ובייחוד אם התברכת בגזרה דקה. אני מעדיפה אותה עם נעליים שטוחות. הסיבה: המראה של שמלת/חצאית מקסי עם הרבה בד בשילוב עם נעליים גבוהות אינו מזהיר. זה עוד עלול להיראות כמו אוהל גדול, וקמפינג זה סבבה – אבל תלוי מתי ואיפה.

קצר ולעניין: ניחשתן נכון, הכוונה למיני הכיפי כל כך. אני בעד המיני משתי סיבות: ראשית, הוא מתאים לא רק לגבוהות אלא גם לבעלות קומה ממוצעת. הסיבה השנייה היא פתחי האוורור, ומבחינתי כל המרבה הרי זה משובח – פשוט כי חחחחם לי (לכן לא?).
שמלות וחצאיות מיני מחמיאות גם לבעלות שוקיים לא כל כך צרים ויוצרות מראה “ארוך” יותר. לבעלות אגן רחב, מומלץ לבחור בגזרת “איי” (A), ואילו לצרות האגן והמותן תחמיא גם חצאית צמודה וישרה – שאינה מתרחבת.
לשמלות מיני יתאימו כפכפי אצבע (קבקבים, למקפידים), סנדלים שטוחים, או נעליים גבוהות. אם השמלה מלאת נוכחות כדאי לבחור בנעליים “רגועות”, וההפך – אם השמלה סולידית מאוד אפשר להשתולל עם נעליים עוצמתיות.

ברגליים חשופותברגליים חשופות

כתפיות אאוט: שמלות הסטרפלס הן קייציות, קלילות וסקסיות, ומתאימות בעיקר לצעירות עם חזה לא גדול (אם כוח הכבידה עדיין לא הכריע אותו, אפשר ואף רצוי לוותר על חזייה). לי אישית יש העדפה לסטרפלס-מקסי, מכיוון שפלג הגוף העליון חשוף בשמלה כזו ואורך הבד מפצה על כך. שמלה כזו תעניק לכן בו זמנית מראה קליל וקלאסי.

המחשוף

כל עוד הוא לא בהגזמה, אז למה לא? מחשוף יכול להתאים לחזה קטן או גדול, ולכל מי שלא משוגעת על המראה החסוד. לבעלות כתפיים רחבות מומלץ ללבוש שמלה בעלת מחשוף “וי” (V), היוצר אשליה של צר וארוך. לבעלות כתפיים צרות יתאים גם מחשוף עגול.
שמלות הנטולות לחלוטין מחשוף הן בעיניי משעממות יותר, ולכן תמיד רצוי מחשוף עדין (סקסי כבר אמרנו?). ואם אתן מצוידות בגב ששווה השווצה, תמיד תוכלו לבחור גם במחשוף אחורי.

הבד

בגדול אני מעדיפה בדים קלים, אווריריים ונשפכים, מכיוון שהם מעניקים מראה טבעי יותר וגם מתאימים מאוד לקיץ. החיסרון הוא שלחלק מהבדים הללו יש נטייה להבליט אזורים בגוף שאנחנו מעדיפות לטשטש. לכן יש מקום גם לבדים ‘נשפכים’ פחות, כל עוד המראה הכללי של השמלה הוא לא מאסיבי וגס מדי.
אם נדלקתן על שמלה מבד דק, אך אתן מרגישות צורך להצניע אזור מסוים בגוף – תוכלו להוסיף חגורה, מתחת לחזה או מעל המותניים, וכך להרוויח גם אקססורי משדרג לשמלה כולה.

צבעים והדפסים

בשתי מילים: יאללה בלאגן. בשלוש? לכו על זה.
הקיץ הזה ההדפסים טרנדיים במיוחד, אך בעיניי הם מומלצים תמיד. שלבו הדפסים שונים ובחרו בצבעים חיים – בשביל זה יש קיץ.
קיבעון, בנות, זה לגמרי “אייטיז”.

אז שיהיה לכולנו המשך קיץ אוורירי ואופנתי, ולא להתבייש לחשוף רגליים!

הכותבת היא מעצבת בעלת ליין ייחודי של אקססוריז ותכשיטים לנשים ולנערות.
לעמוד הפייסבוק של רוני

לפוסט הקודם של רוני עוזיאל: תכשיטים מן העבר

שיעור בהלבשה תחתונה

מכינים ארוחה חלבית? שלושה מתכונים שישדרגו לכם את השולחן

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.