fbpx

10 הכתבות הכי נקראות בשנה האחרונה

לרגל סוף השנה האזרחית, עוד שנת קורונה מעניינת, מאתגרת, מלאת דילמות ונושאים לדיון, בחרנו להזכיר לכם מה היו הכתבות שהכי אהבתם לקרוא

פריצת האקרים לאתר אטרף

ישראל היא עדיין מדינה די שמרנית ויציאה כפויה מהארון יכולה להוות עבור נער.ה מתבגרים טריגר קשה ביותר. פריצת ההאקרים האיראנים לאתר אטרף, אתר להיכרויות להט”בי, והאיום לחשיפת פרטי המשתמשים, יצר בהלה וחרדה בקרב בני נוער רבים.

לקריאת הכתבה

מה עושים הורים המגלים כי החבר של בתם אלים כלפיה?

אלימות נגד נשים או נערות היא אחד הפחדים הגדולים של הורים למתבגרות בחברה הישראלית היום, וכנראה בחברה המערבית כולה. איך נוכל לזהות האם הבת שלנו נמצאת בקשר הרסני, איך נוכל לעזור לה מול אלימות מילולית או פיזית מצד בן הזוג?

איך נטפח דמיון וחשיבה יצירתית?

 יצירתיות, תחכום וחדשנות הם מפתח להצלחה בכלכלה העולמית המתפתחת. כדי להכין צעירים לעבודה ולחיים במאה ה-21, על אנשי החינוך וההורים לטפח את החשיבה היצירתית של התלמידים. אלברט איינשטיין אמר כבר מזמן  כי דמיון חשוב יותר מידע. הידע מוגבל אך הדמיון חובק עולם.” איך עושים את זה?

בת מצווה קצת אחרת

שנת המצווה של איילת ממושב שדה משה צוינה באופן חוויתי ויוצא דופן. הרעיון היה להכין אותה לחיים הבוגרים והעצמאיים ולטעת בה חוויה ערכית ומשמעותית שתישאר עמה לנצח. לשם כך העניקו לה  ההורים ספר ובו  12 משימות בהן עליה לעמוד בשנה הקרובה, משימות ערכיות ומשמעותיות שיש לקחת אותן ברצינות. הורים רבים שאבו השראה מהכתבה

גם הילדים שלכם צופים בפורנו

לא משנה כמה ננסה להכחיש, פורנוגרפיה היא חלק מהחיים של המתבגרים שלנו.

הסקרנות, הנגישות והצורך להיות חלק מקבוצת השווים הם חלק מהמניעים. איך אנחנו ההורים נכנסים לתמונה? איך נטפח עם ילדינו יחסים אמיתיים המאפשרים גם הנחלת ערכים?

יזמת צעירה בת 15 הקימה עסק למכירת תכשיטים

עומר נאמן בת 15 מתל אביב, ניצלה היטב את הסגרים והבידודים של הקורונה – היא פיתחה את תחביב עיצוב התכשיטים לעסק של ממש

איך תשמרי על עור הפנים?

בנות העשרה נוהגות להשתמש היום במוצרי איפור שונים אך כדאי לדעת מה באמת נחוץ, איך לנקות נכון את הפנים ולהגן על העור בלי הוצאות מיותרות

תיכוניסטים מעתיקים במבחנים

תופעת ההעתקה במבחנים כבר מזמן פרצה את גבולות הפזילה התמימה והשליפים החובבניים. הלחץ והצורך לרצות ולעמוד בציפיות שיכלל את שיטות ההעתקה. משרד החינוך מוטרד וגם ההורים. איך תוכלו לעזור לילדיכם?

גם ילדים מגהצים כרטיסים

האם תנפיקו כרטיס אשראי לילדכם כבר בגיל 12? ואם כן, איך תכינו אותו לקראת השימוש בו? האם זה מעודד לצרכנות נבונה או גורם לו להתבגר מוקדם מדי?

אבחון מאוחר של אוטיזם בתפקוד גבוה

אבחון אוטיזם בתפקוד גבוה מתקבל לעתים רק בראשית גיל ההתבגרות, בייחוד כשמדובר בתסמונת אספרגר. מה מוביל לכך שיותר ויותר ילדים מאובחנים על הספקטרום בגיל מאוחר כל כך?

מצד אחר יש לזכור שלא כל קושי חברתי משמעו אספרגר, מצד שני כדאי לשים לב לסימנים

עוד בנושא

commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.