fbpx

יזמים צעירים: “מאוד מקווה שעוד תשמעו עלי”

שירה לוי רק בת 15 וכבר יש מאחוריה ניסיון עשיר במשחק ודוגמנות שלא היה מבייש אף כוכבת צעירה. במדור חדש של “עשר פלוס” היא מספרת איך היא התחילה, מה התגובות שמסביב ומה השאיפות שלה לעתיד  

אני שירה לוי, עוד חודשיים בת 15, תלמידת כיתה ט’ מרמת גן. מאז ומתמיד אהבתי מאד להציג הצגות בסלון. כבר בתור ילדה קטנה אהבתי לרקוד ולשיר ובאחד הימים, כשהייתי בת 9, שאלתי את אמא שלי אם אפשר לעשות עם זה משהו. אמא שלי, שהרבה אמרו לה שיש לי יופי מיוחד, הבינה שיש פה משהו ושלחה תמונות שלי לסוכנות. לאחר כמה ימים הודיעו לי שהתקבלתי.

יזמים צעירים: "מאוד מקווה שעוד תשמעו עלי"

מאותו רגע התחילו לשלוח אותי לאודישנים לדוגמנות ולמשחק וליהקו אותי לפרסומות, סדרות והפקות אופנה. בנוסף השתתפתי גם בסרטי סטודנטים וסרטי תדמית לחברות שונות. במקביל לזה שראיתי שאני מתקדמת, פתחתי חשבון אינסטגרם ושם שיתפתי את העוקבים בכל מה שקורה לי בחיים המקצועיים והפרטיים. החשבון מאוד הצליח והגעתי לכמות מאוד יפה של עוקבים. לאחר מכן פתחתי חשבון בטיקטוק שגם הוא הצליח מהר מאוד.

ביולי שנה שעברה הפכתי להיות הישראלית הכי צעירה שהופיעה בפרסומת על לוחות המודעות בטיימס סקוור במנהטן. היתה תחרות להיות פרזנטורית של אפליקציה – וזכיתי. כאשר איש השיווק שלח לי את הסרטון שבו רואים את הפרסומת זה היה ממש מרגש וקיבלתי המון תגובות מפרגנות בנושא. 

יזמים צעירים: "מאוד מקווה שעוד תשמעו עלי"
באופן כללי אני מקבלת תגובות טובות. כשרק התחלתי להצטלם חברים הרימו גבה, מכיוון שפתאום אנשים התחילו לזהות אותי וזה היה להם מוזר. היו חברים שלא פרגנו, ולעומת זאת היו חברים שהתלהבו מאוד ועד היום הם מפרגנים. בזכות זה הבנתי מי החברים שלי באמת. גם ברשת רוב התגובות טובות מאוד, אבל יש גם כאלו שלא, ועם הזמן למדתי לא להתייחס. יש לי גם הרבה תמיכה ועזרה מאמא שלי, שמסיעה אותי לאודישנים וצילומים ונמצאת איתי תמיד. אני תמיד משתדלת שהעבודות שלי לא יהיה על חשבון בית ספר, אבל אם כן – יש הבנה של המורים.

אני מאוד אוהבת את מה שאני עושה. יש לי חיים מעניינים ואני לומדת המון. אני מקווה להגיע כמה שיותר רחוק בתחום, בעיקר בתחום המשחק, כי בסך הכל זה משהו שמאוד כיף לי ומיוחד. ואני מקווה שעוד תשמעו עלי. 

 

 

יזמים צעירים: “כשהתחלתי למכור תכשיטים, אמרתי לעצמי ‘אני יכולה’”

יזמים צעירים: עסק אפייה לפני גיל 14

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.