fbpx

רץ ברשת: הנערה שמעצבת את התסרוקות היפות בעולם

בגיל 17 בלבד הפכה מלינה לתופעת אינסטגרם בזכות התסרוקות הייחודיות והקסומות שהיא מעצבת

בגיל 17 בלבד, מלינה מגרמניה מפעילה את אחד מעמודי האינסטגרם הכי מהפנטים שראינו, וכבר יש לה עשרות אלפי עוקבים מכל העולם, שנהנים מהתסרוקות המיוחדות שהיא מעצבת.

מלינה התחילה עם התחביב כבר בגיל 6, ואין ספק שבשנים שעברו מאז היא הצליחה להפוך את הכישרון שלה לאומנות של ממש, תוך שהיא משלבת אלמנטים שמזכירים מקרמה, עם צבעים מיוחדים ופיסולים מקוריים. כל אלו יוצרים סגנון מקורי וייחודי, שנראה כמו לקוח מסרטים מצוירים על נסיכות דיסני.

כשנשאלה על ידי האתר boredpanda איך היא התחילה לעשות תסרוקות מורכבות כל כך, מילנה ענתה: “נגמרו לי הרעיונות ורציתי להרחיב את הידע שלי, אז ניסיתי לשלב טכניקות צמה שונות. גם היום רוב הרעיונות שלי מגיעים תוך כדי קליעת הצמה. אני מתחילה לקלוע ואז הרבה רעיונות חדשים עולים לי ראש”.

מלינה סיפרה שהדבר האהוב עליה ביצירת תסרוקות ייחודיות זה שיש אינסוף אפשרויות. “זו דרך נהדרת לביטוי והשראה. אני באופן אישי גם מוצאת את זה ממש מרגיע, מכיוון שאפשר לשחרר כל מחשבה מטרידה ופשוט להתמקד באומנות סידור השיער”.

מלינה מספרת שעד כה התגובות של מאוד חיוביות, חלקם ממש נדהמים למראה התמונות. “אני חושבת שהתסרוקות שלי די ייחודיות ומיוחדות ואנשים בדרך כלל מופתעים לגלות שזה בכלל אפשרי. כשאני אומרת לראשונה לאנשים שאני עושה תסרוקות, הם לא ממש יכולים לדמיין איזה סוג תסרוקות אני עושה, אבל ברגע שאני מראה להם תמונות, הם נשארים פעורי פה, משום שהם מעולם לא ראו דבר כזה”. אין ספק שעם יכולות כאלו כבר בגילה – שמהם הבינו לכם רק טעימה – עוד צפוי לה עתיד מזהיר.

מחליקות את זה: מה צריך לדעת לפני החלקת שיער

מה הפרסומות מוכרות לנו?

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.