fbpx

קונג-פו פנדה 2

קונג-פו פנדה 2

דוב הפנדה חוזר למרקע, הנאה מובטחת גם להורים. חדש בקולנוע

לסרט  “קונג-פו פנדה 2” הלכתי רק בגלל שהילד ביקש. כלומר, הוא לא סתם ביקש אלא הוא פשוט לא הפסיק להתחנן שנלך לצפות בו. בסופו של דבר הלכנו, ולהפתעתי נהניתי מכל רגע.
סיפור העלילה היה מעניין, מסקרן, משעשע ולעתים אף נוגע ללב. העלילה נפתחת כאשר פו (ג’ק בלאק) חי את החלום שלו כלוחם יחד עם חבריו – לוחמי הקונג-פו: טייגרס (אנג’לינה ג’ולי), מונקי (ג’קי צ’אן), מנטיס (סת’ רוגן), וייפר (לוסי לו) וקריין (דיוויד קרוס) – והוא זוכה לתהילה ולכבוד רב. אך יום אחד מגיח לאזור אויב חדש – לורד שן (גארי אולדמן), שמתכננן לכבוש את סין ולחסל את הקונג-פו. בניסיון התמודדות מול לוחם זה נזכר פו בקטעים מעברו, כמין קטעי דה זה וו, ולא מבין במה מדובר. אט אט הוא נחשף לסודות משמעותיים מעברו ונאלץ למצוא בעצמו כוח להתמודד עמם. חייבים לציין שמלבד העלילה גם הנופים של סין מרהיבים, וכך גם הטכניקה והפעלולים. חזרנו הביתה כה נלהבים, שהמתבגרת מיהרה לארגן מפגש חברות וגם הן הלכו לצפות בסרט. בקיצור, בהחלט מומלץ לצפייה משותפת של הורה-ילד.
# “קונג פו פנדה 2” – החל מה-16.6.11 בגרסת תלת ממד באנגלית ובעברית ובגרסת דו ממד בעברית. ארה”ב, 2011, בבתי הקולנוע של  גלובוס גרופ ברחבי הארץ
קומדיה רומנטית איטית ומהנה על שוקולד, בושה ומה שביניהם
סרט נעורים המבוסס על הקלאסיקה “היפה והחיה”
תרבות סקייטבורד – יש כזה דבר

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.