fbpx

אירועי "שבוע הספר"

אירועי "שבוע הספר"

סדנת משחק בהשראת “יומנו של חנון”, מפגשי סופרים, הצגות והרבה הרבה ספרים

“שבוע הספר העברי”, החוגג השנה יובל לקיומו, יפתח הערב ויימשך עד מוצאי שבת, 25.06.11.
ירידים גדולים יתקיימו הפעם ב-11 ערים שונות: תל אביב, ירושלים, חיפה, כפר סבא, באר שבע, נתניה, רמת גן, פתח- תקווה, מודיעין, רמת השרון ורעננה, ובנוסף ייערכו אירועים ב-40 ישובים נוספים.
מלבד עשרות אלפי ספרים שיוצעו בדוכנים במחירים ובמבצעים מיוחדים, ישתלבו באירועים השונים סופרים ואנשי תרבות מובילים. ביניהם: יהלי סובול, אשכול נבו, יורם קניוק, זמרי האופרה הישראלית ועוד. בירידים יתקיימו גם  הפעלות, הצגות, אוהל קריאה, שעות סיפור, תיאטרון בובות, סדנאות יצירה ועוד. הרי לכם טעימה קטנה משלל האירועים שיתקיימו ברחבי הארץ:
בתל אביב (כיכר רבין): האירועים ייפתחו במופע של האופרה הישראלית, ובו קטעים נבחרים מאופרות מהאגדות: הנזל וגרטל, סינדרלה, חליל הקסם ועוד.
בחיפה: מפגשי “סופרים על הבמה”: הסופר והעיתונאי סייד קשוע על ספרו “גוף שני יחיד” ועל כתיבה בכלל עם השחקן נורמן עיסא והמוזיקאי  יהלי סובול, הסופר יורם קניוק בשיחה על ספרו “תש”ח” עם המוזיקאי חמי רודנר, אשכול נבו על ספרו החדש “נוילנד” עם המוזיקאי עמיר לב, עמוס עוז על ספרו “על אהבה וחושך” ועוד.
בפתח תקווה (כיכר המייסדים): כוכבי הזאטוטים משה דץ, סבא טוביה ועוד; גילה אלמגור תרצה על ספרה “כוכבים יש רק בשמיים”; ובמיוחד למתבגרים – סדנת משחק בהשראת רב המכר “יומנו של חנון” (בספריית כפר גנים, 21.6.11, 17:00). בנוסף ייערכו לצד מפגשי סופרים, ערבי שירה והצגות ילדים.
במודיעין (מתחם התרבות “כותר פיס”): שעות סיפור והצגות, מפגש עם הסופר אשכול נבו ומופע משירי לאה גולדברג לרגל 100 שנים להולדתה ( באולם עינן שבקניון עזריאלי).
ברמת השרון (שדרות ביאליק): שעות סיפור עם הסופרים צילה דגון, מיכאל אבס, שרלי שגב ושמעון ריטלין.
ברמת גן, כפר סבא, נתניה, רעננה, ירושלים ובאר שבע יתקיימו מופעי תיאטרון בובות של אגדות ילדים אהובות, הצגות תיאטרון ומופעי הפעלה לכל המשפחה.

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.