fbpx

ברביות גרסת 2020: כבר לא רק פנטזיה

בשנים האחרונות החלה חברת MATTEL לשווק בובות ברבי עם מגוון מבני גוף וגוונים. כעת המבחר מתרחב אפילו יותר, וכולל ברביות עם מוגבלויות ומחלות – כדי שכולן יוכלו להרגיש שוות

לאור המודעות ההולכת וגדלה להשפעה ההרסנית שיש לתקשורת על דימוי גוף של ילדות ונערות, והביקורות הרבות סביב הגוף הבלתי אפשרי של הברבי המפורסמת, התחיל מותג הבובות MATTEL לפנות קצת מקום במדף לטובת בובות שמדגימות מידות גוף קצת יותר מציאותיות. הרגליים הארוכות התקצרו, המותן הצרה קצת התרחבה, ואפילו לעור ולשיער התווספו גוונים נוספים מלבד הפורצלן והבלונד. כל זה במטרה שהילדות יראו בבובות לא רק את הדמות המושלמת – אלא גם את עצמן.

ברביות גרסת 2020: כבר לא רק פנטזיה

כחלק מאותה מגמה, התווספו אל אלו לאחרונה גם ברביות גם מחלות עור, כמו ויטיליגו, ברביות ללא שיער וברביות נכות. כל הברביות המיוחדות נולדו עם ליווי של רופאים, כדי ליצור העתק נאמן למחלות וללקויות השונות. כעת, כולל הקו המיוחד 176 בובות שונות, עם 9 מבני גוף שונים ו-35 גווני עור. כמו כן לבובות יש 94 סגנונות שיער שונים, בהם שיער הצבוע בגווני הקשת, שיער קצר או אפרו. בגזרת המוגבליות יש גם ברביות עם כיסא גלגלים וברבי עם פרוטזה במקום רגל.

ברביות גרסת 2020: כבר לא רק פנטזיה
ברביות גרסת 2020: כבר לא רק פנטזיה

“אנו גאים שבארבי היא קו הבובות המגוון ביותר בשוק שממשיך להתפתח כדי לשקף טוב יותר את העולם שהנערות רואות סביבן”, אמרה ליסה מק’קנייט, סמנכ”לית בכירה בחברה.

ברביות גרסת 2020: כבר לא רק פנטזיה

אין ספק שככל שהקו הזה ילך ויתרחב, כך יותר ילדות ונערות יוכלו לראות את עצמן ואת העולם האמיתי שמסביבן בהן, ולהרגיש שגם הן נורמטיביות ויפות.

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.