fbpx

להתרענן באקססוריז

האביזרים שישדרגו לכן את המלתחה לכבוד הקיץ

שנייה וחצי לפני שהחום הכבד של יולי אוגוסט חוזר להציק הגיע הזמן לעשות קצת סדר בארון. אני חובבת לא קטנה של בגדים, ולמרות שזה יכול להיות כיף גדול להחליף את כל המלחתה שלנו כשהעונות מתחלפות, זה לא באמת בר יישום. לעומת זאת, ניתן בהחלט לשדרג את המלתחה ולהכניס בה משב רוח קייצי ומרענן. כאן נכנסים לתמונה האקססוריז גבירותיי הצעירות, ובעברית- אביזרים, כאלו שאפשר בקיץ להבליט לעיני כול.

החמישייה המנצחת

אז על מה בעצם אני מדברת? עם מעט דמיון, אפשר לגוון ולשנות כמעט כל הופעה או מראה. וזה לא בהכרח אומר שצריך להשתגע (רק אם בא לנו). אז הנה חמשת הפריטים שכדאי שלכל אחת מכן יהיה בארון:

  • קשת: עם הג’ינס והגופייה הכי פשוטים, ניתן לשלב קשת צבעונית וכבר אנחנו נראות מעניינות יותר. כמובן שאפשר להתאים את הבחירה שלנו למצב הרוח. כשאתן ביום רגוע ונינוח – קשת עדינה עם תחרה ואבנים מעוטרות בגוונים בהירים, תעשה לכן מספיק שמח בלב. ובימים של מצב רוח קצת יותר קרבי, ניתן לשלב אלמנטים צבעוניים, גדולים ובולטים יותר. כמו קשת עם פרחי בד בצבעים שונים ועגילים שלאו דווקא תואמים.

להתרענן באקססוריז

  • חגורה: אפילו את החצאית הכי דהויה שלנו, אפשר לעטר בחגורה שתמשוך תשומת לב ותכניס קצת חיים להופעה.


להתרענן באקססוריז

  • שרשרת: זוכרות את החולצה הבהירה והחיוורת שקניתן לפני שנתיים? זו שעוד שנייה כבר לא תעלה עליכן? זה הזמן להחזיר אותה לחיים, בעזרת שרשרת מגניבה שתוסיף לה קצת צבע והרבה חן, ותהפוך את המראה הכללי להרבה יותר שיקי.


להתרענן באקססוריז

  • צמיד: לצמידים יש אצלי בלב (ובמלתחה) מקום מיוחד. אחרי הכול, מדובר בתכשיט של ממש, שהוא בעל נוכחות חזקה ויכול לשדרג באופן ניכר כל מה שנבחר ללבוש בקיץ (כשהזרועות חשופות).


להתרענן באקססוריז

  • מסרקה: המסרקות של פעם חזרו לאופנה בגדול, ואני לגמרי בעד. מסרקה נכונה יכולה ליצור מראה רך ועדין, או להפך – להדגיש את השיער והפנים ולתת נופח מעט דרמטי. תלוי, כמובן, בסוג המסרקה. אז בחרו לכן את המראה המבוקש ובִחרו מסרקה בהתאם.


להתרענן באקססוריז
הכותבת היא מעצבת בעלת ליין ייחודי של אקססוריז ותכשיטים לנשים ולנערות
לעמוד הפייסבוק של רוני
בפוסט הבא של רוני: הלבשה תחתונה
מכינים ארוחה חלבית? שלושת המתכונים שישדרגו לכם את השולחן
גם להתבשם צריך לדעת – טיפים להתבשמות בקיץ
אוהבים שירה? יש גם מתבגרים שכותבים שירים

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.