fbpx

גיבורי-על נוסח אוסטרליה

השריפות באוסטרליה גרמו לנזקים רבים ואבדות כמעט לא נתפסות. בצל הטרגדיה הזו החליטו שני בני דודים צעירים לצאת ולהציל חיות מהלהבות

השריפות באוסטרליה הן אחד מהמפגעים האקולוגים החמורים שידענו, ולצד התמונות קורעות הלב הגיעה בימים האחרונים גם הידיעה כי מאז ספטמבר מתו מעל ל-500 מיליון בעלי חיים בלהבות. במיוחד נפגעה אוכלוסיית הקואלות, כאשר רבים מבעלי החיים הללו מתו באסון.

עם זאת, המצב באוסטרליה הוכיח שיש גם אנשים שלא מסוגלים לשבת בשקט, והם אפילו מוכנים לסכן את עצמם ולהיות לרגע גיבורי-על שאנחנו כל כך זקוקים להם בימים אלו. מיכה בן ה-19 וכלב בן ה-18 הם שני גיבורים כאלה ומעשה הגבורה שהם עשו לטובת החיות זוכים לשבחים בכל רחבי הרשת.

שני בני הדודים לקחו רכב ועמו נסעו סביב אי קנגורו, ששלישי ממנו נחרב, במטרה לחלץ קואלות מהאש השורפת. הם הכניסו את הקואלות שהם מצאו לרכבם וחילצו אותם למקום בטוח יותר, שם הם יטפלו בהם ויספקו להם הגנה, עד שהם יוכלו לחזור לביתם שבטבע. עם זאת, למרבה הצער, מיכה וכלב סיפרו שכ-60 אחוז מהקואלות שהם ראו נשרפו למוות.

סם מיטשל, אחד מהבעלים של פארק חיות הטבע באי קנגורו, אמר בראיון ל-Guardian כי במהלך התקופה האחרונה לא מעט אנשים סייעו והביאו אליהם בעלי חיים פצועים, בהם גם כ-50 קואלות, אלא שלדבריו “לפחות שליש ממה שהובא היינו צריכים להרדים, למרבה הצער. אנו רואים כוויות רבות בידיים וברגליים – ציפורניים שנמסו. עבור חלק מהחיות הכוויות פשוט חמורות מדי”.

גם כאשר סוף סוף יצליחו להשתלט על האש, והשריפות תפסקנה, תהליך השיקום של האזורים הפראיים שנפגעו יהיה ארוך ואיטי. עם זאת, כולנו תקווה שהחיות באזור יחזרו לחיות שם בביטחון, ללא חשש מנזקי האקלים והאדם.

סקר מצא: מרבית התלמידים מעוניינים לדבר על פוליטיקה

הנערה שמעצבנת את טראמפ

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.