fbpx

מה עושים עם המתבגרים?

רגע אחרי הקיטנות, וקצת לפני שעוד שנת לימודים מתחילה, כדאי לנצל את הזמן גם לבילויים משפחתיים במגוון הפסטיבלים שנערכים לכל אורכה ורוחבה של ישראל. הנה הנבחרים שבהם:

פסטיבל כדורים פורחים

פסטיבל כדורים פורחים יערך בשני מוקדים: בגן הלאומי מעיין חרוד אשר בגלבוע, בין התאריכים 15-18 לאוגוסט, ובפארק הבשור בצפון הנגב, בין התאריכים 22-23 באוגוסט. מלבד לכדורים הפורחים עצמם, יהיו שם גם מופע לייזרים, הופעות חיות ומופעי אש, מופע זיקוקי דינור ענק, מתנפחים “רטובים”, צניחה חופשית מכדורים פורחים, מצנחי רחיפה ודוכני הפעלה, תנועה, יצירה ומוזיקה. שיאו הפסטיבל יהיה בערב, עם המופע NIGHT GLOW שמשלב בין הכדורים למוזיקה ואש.

מה עושים עם המתבגרים?

פסטיבל הקרון בירושלים

זו הפעם ה-28 שירושלים תארח את פסטיבל הקרון הבינלאומי לתיאטרון בובות, שבמסגרתו מועלות עשרות הצגות ומופעים מהארץ ומהעולם. השנה הוא יכלול גם את כפר השדונים והפיות – מתחם אמנות בינתחומי בגן הפעמון שבו יחכו שלל הפתעות, כמו להקת פיות, בוטיק לשדונים, כיתה הפוכה, עץ מכושף ועוד. בנוסף, במהלך הפסטיבל, שיערך בין התאריכים 22-18 לאוגוסט, יהיו הצגות המיועדות לכל הגילאים – גם לפעוטות ועד למבוגרים, וכן סדנאות ומפגשים עם יוצרים.

מופעי קיץ בתל אפק

רשות הטבע והגנים מקדישה את ערבי חמישי לאורך הקיץ למופעים במתחם תל אפק, למרגלות מבצר אנטיפטרוס. תחת הכותרת “מוזיקה מול האגם”, תוכלו להנות ממופעי קאברים מוזיקליים, בהם של אינדי ילד שרים גידי גוב, אומהגומה שרים הביטלס, רוקוויל שרים קווין ומופע מחווה מיוחד לאריק איינשטיין, שלום חנוך ומאיר אריאל. מי שירצה להישאר שם ללילה, יוכל ללון בחניון של הגן הלאומי, על גדת הנחל.

מופעי מוזיקה מול האגם, צילום מנו גרינשפן
מופעי מוזיקה מול האגם, צילום מנו גרינשפן

פסטיבל בין הכרמים

המועצה האזורית מרום הגליל מזמינה אותנו להצפין עד אליה ולקחת חלק בשלל הפעילויות שיערכו באזור בין הימים 22-15 לאוגוסט. בין השאר יהיו שם מופעי מוזיקה, בהם של שמעון בוסקילה שיארח את הזמרת נרקיס, אהוד בנאי עם ישי ריבו, שלומי & פבלו ועוד. כמו כן יערכו ירידים, מכירות ובתים פתוחים ביישובים שבאזור, ביקורים במפעלים וסיורים ביקבים, תערוכות מיוחדות בגלריות, סיורים לילדים בשיתוף קק”ל ועוד.

אני, משפחתי וטיולים אחרים

זהירות, חופש גדול לפניך

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.