fbpx

“תכוונו רחוק”: כוכבי הרשת החדשים

"תכוונו רחוק": כוכבי הרשת החדשים

עשרות אלפי עוקבים, מעריצים נלהבים ומשכורת שלא תבייש עובד הייטק – פורטל “עשר פלוס” יצא להכיר מקרוב את הכוכבים החדשים והצעירים שנולדו ברשתות החברתיות ואת הוריהם, כדי להבין למה ואיך הופכים היום למפורסמים

והפעם: שיר הלפמן, כוכבת סליים עם למעלה מ-70 אלף עוקבים. במהלך חנוכה היא מככבת בפסטי סליים – פסטיבל סליים הראשון מסוגו בארץ, עם אטרקציות על טהרת הסליים, בהנחיית אלין כהן ועמנואל לוי ובהשתתפות הסליימריות והיוטיובריות המובילות בארץ (פרטים נוספים על האירוע בקישור)

איך התחיל העניין עם הסליים?
“לפני למעלה משנתיים, נחשפתי ל”תופעת הסליים” ברשתות החברתיות. ראיתי סרטונים, שמעתי את הקולות המיוחדים, הצבעים. התעניינתי בזה מאוד וגיליתי עולם שלם של יצירה, והתחלתי לפרסם את התוצרים שלי ברשת האינסטגרם”.

מה התגובות של הסביבה? 
“מאוד נלהבות. כשאנשים מגיעים אלינו הביתה הם תמיד מבקשים לראות את ׳חדר הסליים׳. מתעניינים מאוד וכייף כל פעם מחדש לשמוע את ה׳וואו׳ שלהם”.

איך זה משתלב עם הלימודים וחיי החברה? 
“תפעול עמוד האינסטגרם דורש מחויבות ואחריות רבה, אך כמובן שזה לא בא על חשבון הלימודים- להפך. אני משתדלת לסיים את המטלות שלי ללימודים בהקדם, ואז אני מתפנה לעיסוקים אחרים. אני למדתי ועדיין לומדת לנהל את הזמן שלי בצורה נכונה”.

מה היה הדבר הכי קשה שנתקלת בו עד עכשיו?
“לא היה משהו ספציפי שהקשה עליי במהלך פעילותי. הדברים שאני עושה מלווים בהרבה אתגרים, ואני לומדת איך להתמודד איתם בצורה הטובה ביותר”.

מה היה הדבר הכי כיף?
“זו חוויה אדירה, כל אירוע סליים, פגישה, או סתם יום שאני מצלמת ויוצרת תוכן חדש. אבל היה יום אחד, שבו הייתי עם המשפחה שלי בהופעה. אני זוכרת שזה היה מקום ענק עם המון אנשים. כשיצאנו, בדקתי כמה אנשים היו שם וגיליתי שבאו 2000 איש. הייתי בשוק שכמות האנשים שעוקבים אחריי היא כפול 40 פחות או יותר!”.

איפה את רואה את עצמך בעוד חמש שנים?
“בעוד חמש שנים אני רואה את עצמי אחרי שנת שירות או מכינה, או בתחילת שירותי הצבאי”.

את מתכוונת להמשיך רק עם הסליים או לעשות גם דברים אחרים?
“אני עוד לא יודעת מה יהיה עם הסליים בעתיד, אני מתרכזת בהווה- אני עושה משהו שאני נהנית ממנו ואני מצליחה בזה”.

מה הטיפ שלך למי שמעוניין להתחיל?
“הטיפ שלי הוא לחשוב בענק, כי מחשבה יוצרת מציאות. תכוונו רחוק ותגיעו הרבה יותר רחוק ממה שחשבתם”.

לעמוד של שיר

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.