fbpx

כוכבי הרשת החדשים: פרויקט חדש ב”עשר פלוס”

פרויקט חדש של פורטל “עשר פלוס” הולך להכיר לכם מקרוב את כוכבי הרשת הצעירים ואת הוריהם, במטרה להבין איך הופכים לכוכב רשת בגיל כל כך צעיר, ומה המחיר

זה לא סוד שהעולם שלנו הולך ומשתנה. הטכנולוגיה שולטת בכל פינה תוך שהיא הולכת ומשתכללת, ומביאה עמה שפה חדשה שבה יש מושגים חדשים, וגם מקצועות חדשים. ואם בעבר, האימהות שלנו רצו שנהיה רופאים/ות, עו”ד, וכיו”ב, הרי שהיום הילדים שלנו טווים את החלומות שלהם בעצמם, כאשר רובם חולמים להיות יוטיוברים ו/או כוכבי רשת, כאלו שיצליחו בגדול, יהיו מוכרים ויתעשרו.

עבורנו, ההורים, המצב הזה מורכב למדי. מצד אחד, אנחנו גאים בילדינו וביכולות שלהם, כ”ילידים דיגטליים” הם מפגינים כישורים טכנולוגיים מדהימים וחשיבה יזמית ויצירתית. ויחד עם זאת, מבחינתנו מדובר בשלל אתגרים, כאלו שההורים שלנו למשל, כלל לא נאלצו להתמודד עימם.

על מנת להבין מה כ”כ מושך את בני הנוער בכל הקשור ליוטיוברים, כוכבי רשת ואינסטה, ועל מנת לשמוע גם את הצד של ההורים החלטנו בפורטל “עשר פלוס” לצאת בפרויקט מיוחד, שבמסגרתו פנינו לכוכבי רשת עולים ולהוריהם, אשר שתפו אותנו בדרך שעברו, ובחלומותיהם.

ואם גם אתם חולמים להיות כוכבי רשת, או אם אתם הורים לכאלו או מומחים- נשמח אם תשלחו לנו קטעי וידאו שלכם או טורים כתובים, ותספרו לנו מדוע החלטתם להיות כוכבים? כיצד מתמודדים כשהילד/ה שלך הוא כוכב רשת? מה חשוב לדעת על מנת להיות יו טיובר מצליח?

איך מתמודדים עם בן שבגיל 7 הופך ליוטיובר ומתחיל להרוויח כסף?

מה תעשו אם הילד יודיע לכם שהוא רוצה להפוך ליוטיובר?

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.