fbpx

פורים בדקה ה-90

 

עזבו אתכן מהתחפושות הפרובוקטיביות שמוצעות בשפע בכל החנויות, זה הזמן לפתוח את הארונות בבית ולהוציא מהם שלל אביזרים נפלאים שמהם ניתן להרכיב תחפושת מדליקה ומקורית עם טאץ’ אישי. ליידי, בוקרת, חנונית, ישנונית ועוד אינספור אפשרויות…קבלו תחפושות של הרגע האחרון!

פורים הוא לא חג לילדים בלבד, לכולנו ניתנה הזכות לשחק עם הזהות העצמית פעם אחת בשנה. אבל את קונספט התחפושות המוכנות רובנו ממצים כבר בסביבות כיתה ו’. בעיקר הבנות שבינינו, שבשנים האחרונות נתבקשו לבחור בין תחפושת של “שוטרת סקסית” לתחפושת של “שפנפנה לוהטת”. ובינינו, כמה כבר אפשר להתחפש בתחפושת פרובוקטיבית?
כדי שנוכל להימנע ככל הניתן מחצאית מיקרו מיני בתחפושת ועדיין להיראות מקוריות ומדליקות, אספתי עבורכן כמה אביזרים חיוניים שיכולים לשמש אתכן כמרכיבים מרכזיים בתחפושות קלות ומעניינות. את רובם יש לכן בבית, ומה שלא – שווה לרכוש ואף לעשות בהם שימוש חוזר.

 

כובע: שיהיה גם לקיץ

כובעים יכולים להיות פריט פורימי נהדר ולשמש אותנו במגוון רחב של תחפושות. כובעי המגבעת, למשל, שהיו בעונה האחרונה הפריט הלוהט ביותר במלתחה, ימשיכו אתנו גם לקיץ. לכן שווה לרכוש אחד כזה כבר עכשיו, והוא ישמש אתכן גם בקיץ הקרוב. צרפו למגבעת חולצה מכופתרת גברית וחגורה חומה, וצרו לכן תחפושת “קאובוי” קלילה מבלי להתאמץ.
כובעי ברט חורפיים, לעומתם, יוכלו לשמש אתכן כבסיס לתחפושת של ליידי צרפתייה, בתוספת צעיף נוצות, ליפסטיק אדום ושמלה שחורה קלאסית.

 

פורים בדקה ה-90
הבוקרת הכי הכי: המגבעת מהקיץ, החגורה והג’ינס ישנים, והמגפיים מהחורף הקודם


איפור (וגם טאטו): שיהיה צבעוני ושמח

מכירים חג צבעוני יותר מפורים? בטח יש לכן בבית כמה מסקרות או צלליות צבעוניות, שביומיום אינכן מוצאות להן שימוש. אם לא, ניתן לרכוש ערכות פנים היפואלרגיות כמעט בכל חנות צעצועים, ואם אתן מסתבכות עם המלאכה תוכלו לרכוש שבלונות ולצייר בעזרתן על הפנים וגם על הגוף. אפשרות נוספת היא לרכוש מדבקות טאטו פרחוניות – טרנד סוחף בקרב נערות. תוכלו למצוא מדבקות טאטו לשפתיים או לעיניים, שאותן ניתן להדביק ולהסיר ביתר קלות.

פורים בדקה ה-90

 

פיג’מה: שתוכלו לישון על זה

לא תאמינו עד כמה הבגד הכה אהוב עלינו יכול לשמש תחפושת נהדרת. מתי אם לא בפורים אפשר להישאר בפיג’מה ונעלי הבית שלנו, להוסיף לכך מסיכת שינה מעוטרת שניתן לרכוש (או להכין לבד מכיסוי העיניים שנשאר לנו מהטיסה האחרונה ובד תואם לפיג’מה), ולצאת למסיבה.

פורים בדקה ה-90

 

 

4. קישוטים לשיער: כי בשביל מה הארכתן?

כיום ניתן למצוא בכל חנות אקססוריז פשוטה קשתות מעוטרות בפפיונים, סיכות ראש בסגנון שנות העשרים, סיכות דש וכדומה. כל אלה יכולים לשמש בסיס מצוין לתחפושות שונות, ולהמשיך לשמש אותנו כתכשיט אופנתי גם לאחר החג.

פורים בדקה ה-90

משקפיים: כי תמיד רציתם (?)

לכל אחד מאתנו (בעיקר המשקפופרים) מסתובבות בבית כמה מסגרות ישנות של משקפי ראייה או משקפי שמש, שכבר מזמן אף אחד לא עושה בהם שימוש. הוציאו את העדשות והשאירו לכן את המסגרות, שכל אחת מהן יכולה להשיג מראה בסיסי לתחפושת אחרת: משקפי ספרנית, משקפי חנון, משקפי סבתא וכדומה.

פורים בדקה ה-90

5. מהבוידעם (תיק ישן של אמא, עניבה ישנה של אבא): כי פסח מתקרב

תחפושת של איש או אשת עסקים, ניתן לבנות בקלות מאסופה של פריטים שלכולנו יש בארון. גם אם נדמה לכן שאין כלום בבית (מה שאומר שהבית שלכן ממש מסודר), נסו לפתוח את כל הארונות והשידות ובטוח תמצאו שם כמה פריטים מעניינים שכבר לא נמצאים בשימוש ויכולים לשמש כאביזרי בסיס לתחפושת: מטפחות וצעיפים צבעוניים, נעלי עקב וגרביונים, הכפפות מהחתונה של אמא, הסיגרים הישנים של אבא, ועוד ועוד. ככה תרוויחו גם תחפושת וגם סדר לקראת פסח – המתקרב בצעדי ענק.

פורים בדקה ה-90

נירית צוק, מייסדת מגזין “עשר פלוס”, מתארחת בתוכנית “העולם הבוקר” בנושא התחפושות הפרובוקטיביות לילדות ונערות

מתבגרים בתחפושת: בגיל ההתבגרות, כל השנה זה פורים

אוהבים ספרי מתח? נירית צוק ממליצה על “מלכודת כפולה” 

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.