fbpx

להירגע עם שוקולד

להירגע עם שוקולד

קומדיה רומנטית איטית ומהנה על שוקולד, בושה ומה שביניהם

בדקות הראשונות שבהן הסרט הוקרן, התגנב לליבי חשש כבד שמא טעיתי כשלקחתי איתי את המתבגרת הפרטית שלי. מבחינת הסגנון, הסרט נראה כמו הסרטים הישנים משנות החמישים – אלו שבקושי קורה בהם משהו (כלומר, קורה אבל מאוד לאט). תהיתי לעצמי איך דור הפייסבוק המהיר יתחבר לקצב הזה, אבל תוך זמן קצר גיליתי שגם היא דווקא נהנית – ואז נרגעתי.
זוהי קומדיה רומנטית מתוקה ומשעשעת שמדברת אל לב כולנו, הורים ומתבגרים כאחד. סיפור העלילה נסוב סביב גיבורי הסרט, ז’אן-רנה (הקומיקאי בנואה פולוורד) ואנג’ליק (איזבל קארה), שחולקים אהבה לשוקולד, אך גם בעיה של ביישנות כרונית. השניים נפגשים כאשר אנג’ליק, שוקולטיירית מוכשרת הבוחרת להישאר מאחורי הקלעים, ניגשת לראיון עבודה אצל ז’אן-רנה, מנהל מפעל שוקולד. הוא שוכר אותה בטעות כאשת מכירות, תפקיד בלתי סביר בעליל עבור ביישנית כמוה, שסובלת מחרדה חברתית ונוטה להתעלף במצבים מביכים.
בין השניים מתפתחת מערכת יחסים רגישה ואמוציונלית, בזמן ששניהם מתקשים מאוד לבטא רגשות. היא מנסה להיעזר בקבוצת התמיכה שלה, הוא נעזר בפסיכולוג שלו, וכל זה מתרחש על רקע מאמץ כלכלי משותף – ניסיון להבטיח את עתידו של מפעל השוקולד הכושל. האם הם יצליחו? קחו את המתבגר/ת שלכם (או את בן הזוג, שעלול לטעון שזה “סרט בנות”) ובואו לגלות.
# אהבה ושוקולד – בימוי: ז’אן פייר אמריס, הפצה: סרטי אורלנדו
זוכרים את “היפה והחיה”? גרסת 2011 מוצגת כעת בקולנוע
שאלנו מתבגרת בת 12 מה זה בשבילה “אהבה”
איך מסבירים למתבגרת שפרידה מחבר היא לא סוף העולם?

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.