fbpx

מתלבשות על שבועות: בשמלה לבנה…

מתלבשות על שבועות: בשמלה לבנה…

 

למה כדאי לשלב כמה פריטים לבנים במלתחת הקיץ? מה נעשה אם הצבע הלבן לא הולם את גוון העור שלנו? איך מתמודדים עם הכתמים האינסופיים בבגד הלבן? וגם כמה פריטים לבנים ויפים שהכי באופנה. כי מה לא נעשה כדי להרגיש לפחות ליום אחד ילדות טבע חופשיות ומאושרות

 

 

אחרי שדאגנו לרכוש לבוש כחול-לבן ליום העצמאות, הגיעה העת להיערך לחג הכי טהור בשנה שמצריך מאתנו למצוא בגדים לבנים בארון (גם אם בימי חול אנחנו מעדיפות לעטות על עצמנו גוונים צבעוניים ועוצמתיים ככל האפשר). הלבן מסמל רוחניות ונחשב לצבע של נתינה ושל טוהר, ומאפשר לנו חיבור הרמוני לטבע. נו, תודו שעם טנא ביד, זר על הראש ושמלה לבנה כל נערה או אישה עירונית יכולה להפוך בין רגע לילדת טבע חופשיה ומאושרת. ואל תדאגו, הלבן כבר לא חייב להיות שמור אך ורק לאירועים מיוחדים ולחגים רוחניים. טרנד הטניס, למשל, שהשתלב בצו האופנה האחרון, מאפשר לנו להחזיר את הלבן למלתחה היומיומית שלנו וליהנות ממנו גם בהמשך הקיץ.

 

ריקודי עם וחיתוכי לייזר

בקיץ הקרוב החליטו מעצבי האופנה לקחת את הצבע הקייצי הזה ולהעניק לו אפיונים טרנדיים עונתיים בשילובי תחרה, פרחים, אלמנטים פסטליים וחיתוכי לייזר. כעת יש לכן מספיק סיבות טובות לאמץ למלתחה כמה פריטים לבנים לא רק לשבועות אלא לקיץ כולו, כמו שמלות קלוש וחולצות בנוסח “ריקודי העם” עם כיווצי השרוול. ובניגוד למה שאתן חושבות – רוב הפריטים הללו מתאימים לא רק לנערות, אלא גם לאמהות שלהן.

מתלבשות על שבועות: בשמלה לבנה…
חולצת ריקודי עם של ג’אמפ
מתלבשות על שבועות: בשמלה לבנה…
שמלה לבנה לנערות של “אמריקן איגל”
מתלבשות על שבועות: בשמלה לבנה…
שמלה לבנה של “זום מילאנו”. מתאימה גם לאמא

 

 

מתאים לכל אחת?
בטח יצא לכן לשמוע נערות ונשים שאומרות שהצבע הלבן לא מתאים לגוון העור שלהן, אבל גם עם העניין הזה אפשר להתמודד. בגד לבן על עור שזוף הוא כמובן השילוב המוצלח, אך אם את בהירת עור ושיער תוכלי לשלב בלבוש הלבן אביזרים צבעוניים לצוואר או לשיער, על מנת שיאירו את פנייך וימנעו מראה חיוור מדי. לבחורות כהות עור מומלץ ללבוש בגדים בגווני קרם ואוף-וויט ולא לבן צחור, כדי שלא תיווצר ניגודיות (קונטרסט) גדולה מדי בין גוון העור לצבע הבגד.

מתלבשות על שבועות: בשמלה לבנה…
נעלי בובה עם פפיון של “טו גו”. לבן מכף רגל ועד ראש

כתמים וצרות אחרות


הבעיה עם בגדים לבנים היא שלאחר כמה כביסות הם נראים יותר כמו מפת שולחן מאשר בגד הראוי ללבישה. רבים נוטים לכבס את הכביסה הלבנה בטמפרטורה מאוד גבוהה כדי להסיר כתמים עקשניים, אך בדרך הורסים כל סיכוי שהבגד ישרוד עד לשבועות הבא ואפילו עד לראש השנה. אז הנה כמה עצות שיעזרו לך להאריך את חיי השמלה הלבנה שקנית לכבוד החג:

  • · כיבוס: רצוי לכבס בגד לבן בטמפרטורה של 40 מעלות בלבד.
  • · אוורור: בגדים לבנים נוטים לתפוס כתמים צהובים כתוצאה מאחסון ארוך ומחניק בארון הבגדים. הכתמים נגרמים לרוב כתוצאה מעש ומטפילים אחרים, ולכן מומלץ לאוורר את הבגדים בארון לפחות פעם בשבוע למשך שעה.
  • · קיפול: באותו עניין, כדי להימנע מכתמים רצוי לקפל על צדן הפנימי חולצות לבנות, ולתלות את השמלות הבירות בארון כשהן הפוכות.
  • טיפול מיידי: אם אתן יוצאות לפיקניק בטבע, קחו בחשבון שכתמי דשא הם הכתמים הקשים ביותר להסרה מבגד לבן. בכל מקרה של כתם סורר כזה או אחר, השתדלו לטפל בו בדיוק ברגע הופעתו. אם לא הצטיידתן מראש במסיר כתמים, פזרו מעט אבקת סודה לשתייה על הכתם ושפשפו את האזור הנגוע. המתינו כרבע שעה לפני השטיפה. את אופציית האקונומיקה מוטב להשאיר כברירת מחדל אחרונה.

ועוד דבר אחרון לפני שאתן לובשות לבן: אל תשכחו שחג שבועות הוא גם יום המים, אז רק קחו בחשבון שאם תיקלעו למלחמת מים השמלה שלכם יכולה להפוך מהר מאוד לשקופה. שלא תהיו מופתעות 🙂

שבועות שמח!

קוסמטיקה טבעית – מה זה בכלל אומר?

זמן בושם: קבלי טיפים להתבשמות נכונה בעונה החמה

חוששת שבתך הולכת רחוק עם הדיאטה? קראי את הכתבה


עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.