fbpx

פסטיבל ישראל

פסטיבל ישראל

הצגות ייחודיות מהארץ ומהעולם והופעה של הדג נחש במדיטק חולון

לקראת סוף השנה כבר אפשר להריח את בילויי התרבות של הקיץ, ואין כמו לפתוח אותם בפסטיבל ישראל לילדים ולכל המשפחה. במסגרת האירוע, בשבועיים הקרובים יוצגו במדיטק חולון ובתיאטרון ירושלים מגוון הצגות איכותיות לילדים, מתבגרים וכל המשפחה, לצד מופעי מוזיקה ותרבות. בין המופעים: מופע הג’אגלינג “האחים קרמזוב המעופפים”, שמגיע היישר מברודווי, ובו  ארבעה אמנים יהודים מניו-יורק מפגינים על הבמה יכולות מרהיבות, וירטואוזיות ומצחיקות (6.6, 17:30, בתיאטרון ירושלים; 7.6, 18:00, במדיטק חולון).
מאנגליה יגיע המופע “צייר לי ציפור”- תיאטרון מחול לילדים, המספר על ציפור קטנה שמתאהבת במוזיקה (29.5, 17:30, מדיטק חולון). במקביל, יוצרי ההצגה יקיימו סדנת מחול ייחודית (28.5, מדיטק חולון). עוד בפסטיבל: קבוצת המתופפים ימאטו מיפן במופע של תיפוף ותנועה מלא קצב ואנרגיה באורך כשעתיים; “מומו” – הצגה חדשה של המדיטק על פי ספרו הקלאסי של מיכאל אנדה-פרי, המיועדת לגילאי שמונה ומעלה, ועוד.

במקביל להצגות ייערכו מופעי חוצות ברחבת המדיטק לכל המשפחה. ביום ראשון, 27.5, בשעה 21:00, יעלו על במה אחת הלהקה “הדג נחש” יחד עם תזמורת המהפכה. הכניסה למופע חופשית.

# פסטיבל ישראל לילדים 2012 – מדיטק חולון ותיאטרון ירושלים, 9.6.12-23.5.12, www.mediatheque.org.il

מעצבים את החדר? במתחם החדש בנתניה תמצאו מגוון של פריטי עיצוב לילדים ולנוער

איך נערכים לחגיגת בר/בת מצווה בבית?

אקולוגיה: טיפים ירוקים לחיים טובים


עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.