fbpx

כל מה שאתן צריכות לדעת על בגדי הים לקיץ הקרוב

 

חזייה בצבע אחד עם חלק תחתון בצבע אחר, גוונים בוהקים והדפסים אסימטריים, בגדי ים שלמים במגוון גזרות מחמיאות, וגם בגדי ים המספקים הגנה מלאה מהשמש. הקיץ אוטוטו כאן והים קורא לכן – זמן טוב לאמהות ולמתבגרות להתעדכן בטרנדים הכי לוהטים לחוף


כולן יודעות שאי אפשר להקל ראש בבחירת הפריט השימושי ביותר (אולי רק אחרי קבקבי אצבע) במלתחת הקיץ של בני הנוער– הלוא הוא בגד הים. בכל פעם שאנחנו חושבים שכבר אין מה לחדש בתחום, חברות האופנה מוצאות דרכים להמציא את הגלגל מחדש. ובקיץ הקרוב המגמה הבולטת ביותר היא שבגדי הים של המתבגרות, שהשתייכו בעבר למחלקת הילדים, לקחו צעד נוסף קדימה ואיחדו כוחות עם מחלקת הנשים. כן, אין היום כמעט אף הבדל בעיצובים ובדגמים, כך שנערה צעירה יכולה לבחור בגד ים בהדפס או גזרה דומה לאלו שהיא ראתה אצל אמה. וזה בימינו טרנד בפני עצמו: אמא ובת המהלכות על חוף הים בבגד ים זהה.

 

מיקס אנד מאצ’

בעבר היה נהוג לרכוש אך ורק סט אחיד של בגד ים, ששני חלקיו תואמים בצבע ובמידה. למרבה השמחה, רוב חברות האופנה כבר הפנימו שייתכנו הבדלים בין מידת החלק העליון למידת החלק התחתון וכי בנוסף על כך רבות מאתנו אוהבות לגוון, לשנות ולבנות לעצמן סט אישי מותאם של בגד ים בשני חלקים. וזה בעצם הטרנד הכי חם בקיץ הקרוב: לערבב חזייה בצבע אחד עם חלק תחתון בצבע אחר. אין חוקים, אין כללים, יש רק טעם אישי ויצירתיות.

המיקס אנד מאצ’ מתאים במיוחד לנשים או לנערות שזקוקות להתאמה קפדנית יותר של חזייה. כך למשל, לא כל אחת יכולה ללכת עם חזיית משולשים. חזה גדול זקוק לתמיכה, ולכן במקרה כזה כדאי לבחור חזייה עם קשירת קולר או בעלת כתפיות עבות וקאפ פנימי שמספק תמיכה גם בתוך המים.

 

גוונים עזים ואסימטריה

ורוד, אדום, מנטה, והצבע החם ביותר של העונה- כתום, אינם שמורים רק לבגדי הים של הנערות אלא לגיטימיים ביותר גם בגזרת הנשים. מי שנרתעת מעט מבחירת בגד ים זוהר בצבע אחיד, יכולה ללכת על האופציה הפרחונית המקושקשת.
כל מה שאתן צריכות לדעת על בגדי הים לקיץ הקרוב

פרחוני מקושקש.TWENTYFOURSEVEN , צילום: קית גלסמן


בגדי ים אסימטריים מגיעים בעיקר בגזרה שלמה, בעלת כתפייה אחת – אלכסונית, או בהדפסים אלכסוניים. הם אמנם יפים ואמנותיים, אך מתאימים בעיקר לבעלות חזה קטן ומבנה גוף גבעולי.

אסימטריה. LIPS, צלם: דדי אליאס

 

לא רק לשחייניות

בגד הים השלם היה בעבר סמל לשחייניות מקצועיות בעלות גוף מושלם או לנשים מבוגרות. שינוי הסטטוס האופנתי של בגד הים השלם התחיל כבר בקיץ שעבר, לאחר שיוצרו מגוון גזרות של בגדי ים שלמים אשר בניגוד למה שחושבים, מתאימים כמעט לכל אישה.
בבחירת בגד ים שלם יש להתייחס לכמה דברים חשובים. בעלות חזה גדול צריכות להקפיד על כך שיהיו תיפורים תומכים לחזה; הדפסים, כיווצים וחיתוכים עוזרים לטשטש בטן רופסת ולכוון את העין למקומות אחרים; כמו כן, שימו לב שהכתפיות בגב לא חותכות לכן את הזרועות, ושהגב שלכן נשאר חלק ונטול קיפולים שבגד ים בעל מפתח אחורי גבוה מדי עלול ליצור.
הטנקיני, שהתחיל כבגד ים לנערות המורכב משני חלקים של גופייה וחלק תחתון, עולה גם למלתחת הנשים בעונה הקרובה בגזרות סטרפלס או עם כתפיות ועם תמיכה פנימית לחזה – למי שזקוקה לכך.

כל מה שאתן צריכות לדעת על בגדי הים לקיץ הקרוב


המודעות הגוברת לנזקי השמש עודדה את החברות השונות ליצור השנה ליינים אטרקטיביים של בגדי ים ופריטים נלווים המסננים קרינה, בגוונים ובדגמים שונים.

כל מה שאתן צריכות לדעת על בגדי הים לקיץ הקרוב

 

וגם הרטרו כאן

שנות העשרים, החמישים והשישים מפציעים שוב במלתחת הבגדים שלנו בשלוש העונות האחרונות, והשנה גם בבגדי הים שמגיעים בגזרות שמזכירות את צילומיה הבלתי נשכחים של מרילין מונרו. בגזרות הרטרו ניתן למצוא בגדי ים עם נקודות, פסים, תחתונים עם קו ירכיים יורד (המטשטש ירכיים עבות), מותן גבוהה (המטשטשת בטן). בגדי הים בגזרות הרטרו מומלצים לכל אחת, אם למלאות יותר, ונותנים כבוד לחמוקיים הנשיים על החוף.

כל מה שאתן צריכות לדעת על בגדי הים לקיץ הקרוב

גם את הקיץ אי אפשר לעבור בלי ג’ינס

בלוג: תובנות של אמא על גידול ילדה בת 18, חתול וכלבה

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.