fbpx

כחול ולבן, כמובן!

יוצאים לבמות? הצטיידו בעליונית ובמשקפיים אופנתיים; נשארים בבית? לבשו פיג’מה ברוח החג; מנפנפים מעל המנגל בפארק למחרת? ותרו על הלבן, כחול זה מצוין; טליה לוין מציגה כמה הצעות לכל מי שטרם החליטה מה היא תלבש השנה בחג הלאומי


יום העצמאות יוצר השנה סוף שבוע ארוך במיוחד, שמזמן לנו לא מעט מפגשים חברתיים – חלק מהם באוויר הפתוח. ואמנם ייתכן שזו תהיה ההזדמנות האחרונה של כולנו ליהנות ממזג אוויר אביבי בחיק הטבע רגע לפני החמסין הגדול, אבל כדאי להביא בחשבון שעדיין מדובר במזג אוויר הפכפך. ברוח הדגל הלאומי שלנו, אירועי החג ומזג האוויר, איתרנו כמה אופציות חגיגיות שיסגרו לכולנו את הפינה של “מה נלבש בחג הלאומי?”.

יוצאים לבמות

גם בימים החמים יותר, מזג האוויר מתהפך החל משעות הערב והופך להיות קריר במיוחד בשעות המאוחרות. לכן, אל תשכחו לארגן בתיק סוודר או עליונית (רצוי בגווני כחול או לבן), וציידו בכך גם את ילדיכם המתבגרים (והעקשנים לעתים) שהולכים להסתובב בין במות הבידור לעתים עד השעות הקטנות של הלילה. אם אין מנוס, הכניסו עליונית לתיק שלהם גם בלי שהם ישימו לב – הם עוד יודו לכם על כך.
ערבי העצמאות בבמות העיר מזמנים לנו סכנה נוספת מלבד הקור: ספריי הקצף לסוגיו ואבק הזיקוקים, שעלולים לעורר בחלק מאתנו תגובות אלרגיות או סתם לצרוב בעיניים ולהרוס את כל ההנאה. ההמלצה שלי היא לוותר על עדשות המגע, אם יש, ולהרכיב משקפי ראייה כדי להגן על העיניים מגורמים מציקים. וגם אם בורכתם ואינכם סובלים מקוצר ראייה, זו ההזדמנות שלכם להתנסות בטרנד הכובש – משקפיים מעוצבים בשלל גוונים ללא מספר, גם לרואים שש-שש.

כחול ולבן, כמובן!
משקפיים. פריט אופנתי ומועיל גם לרואות שש-שש


נשארים בבית

החלטתם להישאר בבית, מול הטלוויזיה ולצפות בזיקוקים רק מהחלון, כדי לא להידחק עם כל עם ישראל בבמות? מקובל. ועדיין, ראוי שתציינו את אווירת החג בדרך כלשהי, ביתית ככל שתהיה. ההמלצה שלי: פיג’מה ברוח יום העצמאות. הפיג’מה, המכונה בעגה האופנתית “בגד שינה”, עשתה קאמבק היסטרי והיסטורי למלתחה בחורף האחרון, והיא מתכננת להישאר בה גם באביב ובקיץ. זו, אגב, יכולה להיות גם מתנת חג נפלאה: פיג’מות תואמות בגוונים של כחול ולבן לכל בני המשפחה.

כחול ולבן, כמובן!
פיג'מה? כן, גם אם נשארים בבית לא מתעלמים מחג לאומי

מנפנפים בפארק למחרת

בין אם אתם מבקרים באחד ממרכזי המבקרים ובין אם אתם סתם מנפנפים מעל המנגל בפארק, אך עדיין רוצים להתלבש באווירת החג, מומלץ לוותר על הבגדים הלבנים ולהעדיף את גרסת הכחול, התכלת ואפילו הלבן המלוכלך. ממילא הסיכוי שלבן צחור יישאר בצבעו הטבעי עד סוף היום הוא אפסי, כשהפיתה נוזלת מכל עבר.
עבורכן האמהות זו הזדמנות מצוינת לוותר על נעלי העקב ולהצטייד בזוג נעלי מוקסין מבד, או בעקבי רוקי רכים (אפשר גם בצבעי הדגל). תוכלו להיות יצירתיים ולהגיע אל הפארק כשכל המשפחה לבושה בבגדים תואמים – שילוב של פריטים בכחול ולבן או המראה המלחי האופנתי שהולם את החג עם שמלות וחולצות של פסים בכחול כהה-לבן.

כחול ולבן, כמובן!
שמלה כחולה של "אלה". צילום: טל שיפמן


כחול ולבן, כמובן!
נעלי ג'וזף. עקבי רוקי וגווני הדגל

היא משגעת אותך עם האיפור בבוקר? למדי אותה איך להתאפר מעט ומהר

עיצוב הבית: איך מכניסים לבית ‘שיק’ עיצובי במינימום השקעה וזמן

עדיין מתלבטים לאיזו חטיבת ביניים לרשום את הילד?

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.