fbpx

להתאפר ומהר

להתאפר ומהר

לבוקר רגוע: כך תלמדי את בתך להתאפר בעדינות, במינימום זמן

בוקר טוב. הילדה מתעוררת, כולה עצבנית, סוקרת את הארון שלה בשאלת מיליון הדולר מה היא תלבש היום (במילים אחרות: איך לשדרג את התלבושת האחידה). כך ייראה בוקר יום ראשון, כשחופשת פסח תהיה סופסוף מאחורינו. האביב כבר כאן והילדה בפאניקה של התחדשות והתגנדרות; את עצמך כבר על קוצים; הבית כמרקחה והזמן הולך ואוזל, אבל למתבגרת שלך לא כל כך אכפת כי היא מתנהלת בזמנה הפרטי.
לאחר שתסיים סופסוף להתלבש, היא תפנה לחדר האמבטיה כדי להתאפר. “רק קצת”, ו”כמעט לא רואים”, ובכל זאת – זמנכם יקר ולה זה הרי יכול לקחת שעה ארוכה.
ההמלצה שלנו: במקום לדחוק בה, הצטרפי אליה. איך? למדי אותה כיצד להתאפר במהירות וביעילות, ובתוך כך שהאיפור ייראה טבעי ולא מוגזם כיאה לתלמידת תיכון. תוכלו לעשות זאת אפילו יום קודם, כדי לא להיות בלחץ בבוקר הראשון של החזרה לשגרה.

רוית אסף, בעלת רשת בתי ספר לאיפור מקצועי ומי שהייתה בעברה מלכת יופי, העניקה לנו מניסיונה האישי חמישה טיפים מקוריים ליצירת מראה איפור טבעי בדקות ספורות בלבד:

  • מריחת מייק-אפ: המייק-אפ חשוב בעיקר לאחר “לילה לבן”, שבו הילדה חרשה על ספרי הלימוד (אוטוטו בגרויות). כדי לחסוך בזמן מוטב להשתמש במייק-אפ פודרה. שכבה נוספת של מייק-אפ באזור העיניים, תטשטש את סימני העייפות.
  • סומק: אסף ממליצה על סומק בגוון ורוד עתיק, שמתאים לצבעי האביב, או לחילופין בגוון חום-טבעי בטקסטורת מט. באמצעות הסומק נדגיש את אזור הלחיים ואת עצם הלחי, ואת יתרת הפיגמנט שעל המברשת אפשר לנצל כדי להדגיש את העפעפיים – לקבלת מראה הרמוני.
  • איפור העיניים: תיחום העין להדגשה לא חייב להיות מסובך. ותרי על שימוש באייליינר, כי זה מחייב דיוק וזמן שאין לנו בבוקר, לפני היציאה לבית הספר. במקום זאת: השתמשי בעיפרון עיניים כהה ליצירת אפקט דומה בזמן קצר. הדגישי את קו האייליינר העליון, ולאחר מכן טשטשי עם האצבע את חדות הקו. כך תקבלי הצללה עדינה ומראה טבעי”.
  • מסקרה: אסף ממליצה להקפיד על מוצר איכותי, המעבה את הריסים ומעניק אפקט מניפה במשיכה אחת.
  • גלוס: אחרונות חביבות ולא פחות חשובות הן השפתיים. להשלמת המראה הרענן רצוי להשתמש בליפ גלוס בגוון הטבעי של השפתיים, ללא תוחם, או לחילופין בשפתון לחות המעניק ברק קל.

עוד עצות לאיפור של מתבגרות

הילדה רגישה לדאודורנט? יש מה לעשות

סטייל: לא תאמינו מה כפתור קטן יכול לעשות למלתחה שלכן

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.