fbpx

אופנה: בפסח הזה לא תלבשי לבן

מתלבטות מה ללבוש לשולחן הסדר? עם קצת חוש טעם ובררנות בריאה תוכלו למצוא לבוש הולם לחג, לכן ולבנותיכן, מבלי שאף אחת מכן תיאלץ להתחפש (או חלילה להתבגר מוקדם מדי). קבלו 4 טרנדים הצפויים באביב ובקיץ הקרוב, שמותאמים בו זמנית לאם ולבת. אופנה מדור לדור

 

 

תחזרו רגע אחורה 25 שנה. לפסח. זוכרות מה לבשתן בליל הסדר? סביר להניח שהלכתן עם אמא לחנות של בגדי נערות ובחרתן (בעזרתה ובהכוונתה של אמכן) שמלה בהירה, אולי מכנסיים וחולצה, ובכל מקרה היו אלה בגדים שמשדרים תום ונעורים. אמא שלכן התלבשה אחרת לגמרי. כמו אישה.
אבל לא עוד. בקולקציות הבגדים העכשוויות של בני הנוער, ובפרט של נערות, נעשה ניסיון בולט ליישר קו עם קולקציות המבוגרים, ובפרט של נשים. תופעה זו מעוררת מחלוקת לא פעם, בשל המראה השכיח של ילדות ונערות המתלבשות כנשים לכל דבר. אולם למטבע הזה יש שני צדדים – גם בגדי הנשים עוברים “הצערה”, ואם נדע לזקוף את היתרון הזה לזכותנו נצליח אולי להיראות צעירות בכמה שנים. בררנו עבורכן כמה טרנדים שבהשראתם כדאי לכן לבחור בגדים לחג ולאביב, גם לעצמכן וגם לבנותיכן המתבגרות.

הסניקרס

נעלי הסניקרס חזרו לאופנה, ובגדול. מה שהיה עד לא מזמן נחלתם של בני הנוער בלבד, הופך בימים אלה לפריט חובה בארון של כל אישה. הטרנד הנוכחי “מתכתב”, כמובן, עם צרכיה של האישה העובדת, שצריכה לא רק זוג נעליים נוחות במיוחד, אלא גם לשמור על לוק אלגנטי במידה. ולכן תוכלו למצוא היום בשוק לצד הסניקרס בשלל הצבעים, שמתאימים בעיקר לנערות, גם סניקרס עם נגיעות זהב או כסף, בגווני לבן ושמנת, ועם סוליה עדינה שמשתלבת נפלא עם מכנסי סיגר ומכנסי פנסים.

פריט מומלץ לאמא: סניקרס בצבע לבן או כסף.
פריט מומלץ לבת: סניקרס צבעוני משולב.

אופנה: בפסח הזה לא תלבשי לבן

 

שוקולד מנטה מסטיק

צבעי הגלידה שולטים בעונה הקרובה כמעט בכל פריט בקולקציה, כשהבולט ביניהם הוא צבע המנטה –  הנע בין גבול התכלת לטורקיז הפסטלי. צבע המנטה, יחד עם גוון הוורוד הבייבי, הם גוונים רכים ועדינים שעוברים ‘הסבה’. מצבעים הנחשבים לילדותיים, הם הופכים לצבעים נשיים ואציליים. לאמהות הייתי ממליצה להתמקד בגווני הפסטלים הרכים, ואם אתן מעדיפות צבע דומיננטי – לכו על כתום. על גווני הפוקסיה והמסטיק מוטב לוותר, מכיוון שהם לא מתאימים לכולן (ולא לכל גיל).

פריט מומלץ לאמא: חולצה בגוון מנטה.
פריט מומלץ לבת: חולצה או שמלה בגוון ורוד בייבי.

אופנה: בפסח הזה לא תלבשי לבן

 

פרינט (מגוון הדפסים)

טרנד הפרינט מביא עמו לעונה הקרובה בשורה רעה ובשורה טובה. הבשורה הרעה היא שהדפסי החיות וההדפסים המנומרים יישארו אתנו עונה נוספת. הבשורה הטובה היא שהם לא יישארו לבד בגזרת ההדפסים, וטוב שכך. למה אני אומרת זאת? כי הדפסי הנחש המנומרים לא רק שלא מתאימים לכל אישה, הם בוודאי שלא מתאימים לנערות. אך אין זה אומר שאי אפשר ליהנות מהצד היפה של הטרנד הזה. בגזרת הפרינט נוכל למצוא בכל קולקציה אפשרית כמעט בעונה הקרובה הדפסים גיאומטריים צבעוניים וקסומים במיוחד, והרי אין כמו צבע וקצת אמנות כדי לשדרג כל חולצה או מכנסיים.

פריט מומלץ לאמא: מכנסיים עם הדפס.
פריט מומלץ לבת: שמלה בהדפס גאומטרי.

אופנה: בפסח הזה לא תלבשי לבן

 

טניס, יוגה ומה שביניהם

אחד הטרנדים היפים באביב ובקיץ הקרובים הוא ההשראה מעולם הטניס, שמתחילה בנעלי הסניקרס שכבר הצגנו כאן וממשיכה בשלל פריטי לבוש לבנים – אך לא רק. אלה כוללים גופיות רשת, חולצות פולו, חצאיות מיני וקלוש, ומכנסי פנסים בגזרות חופשיות ומשוחררות, שמזכירות במראה שלהן את מכנסי היוגה. למי שחוששת ללכלך את בגדיה הלבנים, מומלץ למצוא פריטים דומים בגווני קרמל, ורוד עתיק וקרם.

פריט מומלץ לאמא: מכנסי יוגה בגווני קרמל, או קרם.
פריט מומלץ לבד: חצאית קלוש, או מכנסונים.

אופנה: בפסח הזה לא תלבשי לבן


סודות הפנג שווי: מעצבים את החדר מחדש? קבלו טיפים

משבר גיל ה-40: בין סקס לקריירה

טיפוח ירוק: סודות הקוסמטיקה הטבעית

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

תגובה אחת

  1. למדתי למצוא בגדים לטעמי ולגילי ב forever 21.
    יש להם קו פשוט ולא צעקני כמעט לכל גיל
    תודה על הרשומה המרעננת.
    חג שמח.

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.