fbpx

להתחפש בכבוד!

להתחפש בכבוד!

פרויקט חברתי: תחפושות בחינם למשפחות שידן אינה משגת

המחאה החברתית אמנם לא הובילה להוזלה משמעותית במחירי התחפושות, אולם הגבירה את המודעות לכך שיותר ויותר משפחות מתקשות לעמוד ביוקר המחייה. למען אותן משפחות שאינן יכולות להוציא 150 שקל ומעלה לתחפושת של ילד אחד, נולדה היוזמה הברוכה הזו. המטרה:  לאפשר לכל ילדי ישראל, בכל הגילאים, להתחפש בכבוד.
וכאן כולכם נכנסים לתמונה. סביר להניח שלקראת פורים גם אתם גיששתם בין המגירות בבית, בתקווה למצוא תחפושת ישנה שתתאים לילד השני או השלישי. בדרך כלל זה יסתיים באי התאמה מכל סוג שהוא (קטן/גדול מדי על הילד, או שפשוט לא בא לו להיראות בדיוק כמו בתצלום של אחיו משנה שעברה). מה עושים? תורמים לפרויקט התחפושות הגדול הזה.

מאחורי היוזמה עומדים ארגון “מאיר פנים” (ארגון ארצי לרווחת נזקקים) בשיתוף רשת “האוס אין”. המעוניינים לתרום מוזמנים להעביר תחפושות למשרדי הארגון בירושלים או לאחד מסניפי הרשת ברחבי הארץ – לשם יוכלו להגיע משפחות בשבוע שלפני פורים כדי לבחור תחפושת מן המלאי. בנוסף, יחולקו תחפושות על ידי ארגון “מאיר פנים” לילדים נזקקים במסגרת פעילויות ברחבי הארץ בשיתוף מחלקות הרווחה.

 

# פרויקט תחפושות – סניף מאיר פנים ירושלים (ירמיהו 78), סניפי רשת “האוס אין” ברעננה, ברמת גן, בראשון לציון וברשפון. שעות פתיחה: ימים א’-ה’ 20:00-9:00, יום ו’ 15:00-9:00, מוצ”ש עד 22:30. פרטים מלאים על אודות הפרויקט במוקד המידע 3656*

כך נעודד את הילדים לרגישות חברתית ומעשים טובים

הם לחוצים מהבגרות הקרובה? 4 דרכים להירגע

זהו זה ולא אחרת – המארז החדש

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.