fbpx

משפחה ברשת

משפחה ברשת

במערכת החינוך יקיימו השבוע דיונים, סדנאות והרצאות בנושא גלישה בטוחה

סדרה של פעילויות הסברה הכוללות סדנאות ודיונים עם מומחים בתחום הגלישה הבטוחה ברשת, יתקיימו במהלך השבוע הקרוב ב-40 בתי ספר ברחבי הארץ. זאת במסגרת השבוע הלאומי לאינטרנט בטוח, שנפתח היום (5.2.12) ויימשך עד יום שישי (10.2.12). הפעילויות יעסקו בשמירה על ביטחון הילדים המתבגרים, וההרצאות יועברו על ידי עובדי חברת מייקרוסופט בשעות אחר הצהריים.
שיא האירועים יתרחש ביום הלאומי לגלישה בטוחה (S.I.D- Safe Internet Day), המצוין על ידי מערכת החינוך בישראל (לצד 74 מערכות חינוך נוספות בעולם) בשביעי בפברואר. יום זה ייערך הפעם בסימן “משפחה ברשת”, במטרה להעלות את המודעות לסכנות הטמונות בפייסבוק ובאינטרנט בכלל – ובתוך כך ליצור דיאלוג בנושא בין הורים וילדיהם ולהעניק להם כלים לשמירה על עצמם ועל אחרים ברשת.

לרגל היום הלאומי לגלישה בטוחה ברשת, פותחו שתי ערכות לפעילות משותפת של מורים-הורים- תלמידים. המערכות, המיועדות לכיתות ג’-ד’ ולכיתות ה’-ו’, עוסקות בשמירה על ביטחון הילדים ברשת, חיזוק הקשר ההורי בשיח על הרגלי גלישה של תלמידים והתמודדות עם מצבי סיכון ברשת. הערכות פותחו בשיתוף אגף מצילה של המשרד לביטחון הפנים.
בנוסף, ביום הלאומי לגלישה בטוחה תתקיים סדרת פעילויות הסברה בכ-70 אשכולות הפיס ותפוחי הפיס, שבמהלכן יוצגו סיפורי מקרה מהמציאות לצד דיונים עם צוותי מומחים בנוגע להיבטים התנהגותיים-רגשיים, להיבטים חוקיים ולאמצעי הגנה טכנית ברשת האינטרנט.

זכות התלמיד לפרטיות ברשת

פוביה ממחשבים? תנו לנכד להוביל

למה כדאי לשקול “אימון הוליסטי” במקום פסיכולוג

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.