fbpx

פיניאס ופרב

פיניאס ופרב

פיניאס ופרב ממציאים את הכיף; פיניאס ופרב – המדריך לחיים / מבוסס על סדרת הטלוויזיה של דיסני / הוצאת דיסני וידיעות 2011

באחרונה יצאו לחנויות שני ספרי קומיקס לילדים המבוססים על סדרת הטלוויזיה המפורסמת “פינאיס ופרב”, שמשכה אליה בשנים האחרונות הרבה מעריצים צעירים. אכן, כשראיתי את ילדיי אוחזים בספרים הללו תהיתי מאין הדמויות מוכרות לי, עד שנזכרתי שראיתי אותן בזווית העין על מסך הטלוויזיה – באותן פעמים שהם צפו בפרקי הסדרה והתפקעו מצחוק בערך בכל שתי דקות. אז מה כל כך מצחיק?
הנה הדרכה קצרה להורה הנבוך, כדי שתוכלו גם אתם להפיק הנאה מהספרים ומהסדרה גם יחד: פינאיס ופרב הם אחים חורגים שגרים בפרבר אמריקני ואוהבים להמציא המצאות ולעולל תעלולים ללא הפוגה. לשניים יש אחות גדולה, קנדיס, שהיא – בלשון המתבגרים הפרטיים שלי – “פקצה אמיתית”. מדובר במתבגרת טיפוסית, שבכל הזדמנות מנסה להלשין להורים על המעשים של השניים, מה שבדרך כלל לא כל כך מצליח לה. הסדרה מונה כמובן עוד הרבה דמויות צבעוניות ומכילה בתוכה בעיקר הרבה הומור.
וכעת לספרים עצמם: בקומיקס הראשון, “פיניאס ופרב ממציאים את הכיף”, השניים ממשיכים להמציא את הרעיונות המטורפים שלהם בזמן חופשת הקיץ. הספר השני לעומתו, “פיניאס ופרב – המדריך לחיים”, הוא ספר יצירה נפלא לימי החורף – משום שהוא כולל פעילויות ביתיות שנוכל לעשות עם הצעירים שלנו בימים הגשומים.

פיניאס ופרב

הספרים מיועדים לכל חובבי הסדרה, קטנים וגדולים כאחד. ובדיוק כמו הסדרה – הם לא תמיד חינוכיים אבל בהחלט מצחיקים.
דבר הילד: איזה מגניב, זה בדיוק כמו בסדרה; דבר האמא: סוף סוף הוא קורא ספר! מומלץ

ספר להורים: משפחה במחשבה תחילה

זמן איכות: קלפים חווייתיים לכל המשפחה

יוגה צחוק: למה זה טוב לנו ולילדים?

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.