fbpx

אטרקציה של הרגש

איך לגרום לילדים לדבר על רגשות תוך כדי בילוי? ביקור במרכז “מהותי” מספק חוויה רגשית עמוקה ומהנה להורים ולילדים

תעצמו את העיניים ותחשבו על ארבעה דברים טובים שאתם אוהבים בעצמכם. כן, כן, בכם! האם החיוך כבר עלה על פניכם? כעת תפקחו את העיניים ותתנו לחיוך להישאר, כי אני מבטיחה שהוא לא ירד במשך שעה קסומה שתעברו עם ילדיכם בעולם מופלא של רגשות וכוונות במרכז “מהותי”.

המרכז, שנמצא בתל אביב, שואב את ההשראה לתכניו מתוך תפיסות עולם שונות, ובעיקר מעולם הפסיכולוגיה החיובית, שברור לכולנו כיום כמה השפעה יש לה על הלך רוחנו ומי שאנחנו. באופן זהיר, נעים ונינוח, ובאמצעים טכנולוגים מתקדמים, הוא מעביר אותנו – ובעיקר את ילדינו – בין חדרי פעילות שונים הממחישים את החשיבה החיובית, ואת האופן שבוא היא יכולה לחזק את עצמנו ואת האמונה ביכולותינו. בסופו של המסע הוא משאיר אותנו מחויכים ורגועים.

אטרקציה של הרגש

מרכז “מהותי”, מבית קרן אריקסון, נוסד כבר לפני עשור. במהלך השנים יצא לי לבקר בו כמה פעמים יחד עם ילדותיי, ותמיד יצאנו ממנו עם טעם לעוד. הפעם היתה לנו הפתעה מרובה, כאשר נכנסנו למרכז המוכר ולמרבה שמחתנו גילינו תכנית שלמה חדשה וייחודית, שממנה גם יצאנו עם לוח חזון קטן ומקסים לשנה הקרובה. עדי, המדריכה המקסימה שליוותה אותנו בסיור, סיפרה כי המרכז מחליף את התצוגות האקטיביות שבו בכל קיץ, כך שלמעשה מי שמגיע פעם בשנה מגלה דברים חדשים וייחודיים.

מסענו המופלא התחיל בתוך שלל הרגשות והכוונות דרך תחנת כדורים בה התבקשנו לבחור את הכדור שמייצג אותנו במרקם ובצבע. הכדור שבחרנו ליווה אותנו לכל אורך המסע, והזכיר לנו בנקודות השונות כמה ייחודיים ומיוחדים אנחנו.

אחר כך עברנו לפעילות “תעלומה בארמון”, שמתרחשת בחדר אינטראקטיבי בו מתנהלים הילדים בקבוצות קטנות ופותרים כתב חידה. דרך כתב החידה הם עוברים משימות שונות ומסקרנות המעוררות את החשיבה, ובנוסף עוברים בין אתגרים שמשלבים ערכים, חלומות ושאיפות.

אטרקציה של הרגש

מבלי שהילדים מרגישים, הפעילות מאפשרת להורים להקשיב לילדיהם ולפתח שיח על רגשות ותחושות ממקום מקרב ומעצים. אז פרגנו לעצמכם שעה קסומה עם ילדיכם במרכז ותהנו ממסע קסום וייחודי עם ילדיכם.

דבר האורחות בנות ה-10: “נהנינו מאוד, היה כיף ומיוחד ובעיקר נהנינו מחידת הארמון”.

דבר האורחת האם: “שעתיים קסומות בלב תל-אביב (ובתוך המזגן). כיף לשמוע את הילדים מדברים על תחושות ורגשות, רצים בין חידות הארמון ויוצאים עם מזכרות קטנות ומתוקות שמעלות חיוך ושמחה”.

ביקור במרכז נעשה בתיאום טלפוני מראש ומתאים לילדים בגילאי 6-12. מרכז מהותי, שד’ שאול המלך 21, תל-אביב (ברחבת תאטרון הקאמרי). ליצירת קשר וקבלת פרטים נוספים: 03-7181333, [email protected]

 הכותבת היא מאמנת, מלווה ומדריכה הורים.

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.