fbpx

פסטיבל של אמא ובת

פסטיבל של אמא ובת

נעמה אתל, הידועה גם כנעמה סופר על, החליטה להרים מופע למען הילדים הישראלים החיים בארצות הברית. אחרי סיבוב הופעות בעולם, המופע “פסטיפאן – שודדי החלומות האבודים” הגיע לארץ, ולצד נעמה מככבים בו גם חני נחמיאס, טל מוסרי, דוד חיים ובתה של נעמה – שני. בין הצגה להצגה, השתיים סיפרו ל”עשר פלוס” איך העבודה המשותפת על הבמה משפיעה גם על החיים שמחוצה לה

כיצד הכל התחיל?

נעמה: אנחנו חיים כבר כמה שנים בארצות הברית וכשחיפשתי מופע בקיץ שיתאים לילדים, הבנתי שלא קיים דבר כזה. זה בעצם היה הרגע שהחלטתי להעלות מופע לילדים לתקופה של הקיץ, גם כדי שתהיה להם פעילות כיפית מחוץ לבית וגם כדי לחבר את הילדים לארץ ישראל, לתרבות ולמוזיקה.

איך אתן מסכמות את העבודה המשותפת שלכן ביחד?

שני: זה מאוד כיף לעבוד ביחד. לפעמים אמא מאוד עסוקה במהלך העבודה ונמצאת פחות איתי, אבל כשאנחנו בבית כל המשפחה, אנחנו משתדלות לשים את העבודה בצד ולהיות כמה שיותר ביחד.

ספרו על רגע קשה שעבר על שתיכן בתהליך העבודה

נעמה: האמת שתהליך העבודה בינינו היה רגוע מאוד וקל, ולא היה מקרה קשה שזכור לנו.

ספרו על רגע מצחיק שקרה לכן במהלך החזרות

שני: במהלך החזרות שלנו, דוד חיים וטל מוסרי לא הצליחו להפסיק לצחוק באחת הסצנות, ממש לא הצליחו לשלוט בעצמם, וזה זכור לי כאחד הדברים הכי מצחיקים שקרו. הם פשוט לא הצליחו להמשיך בסצנה.

פסטיבל של אמא ובת

האם אתן ממליצות להורים וילדים ליצור ולעבוד ביחד?

שני: אני מאוד ממליצה. זה מאוד קירב ביני לבין אמא שלי.

נעמה: אני מאוד נהנית מהעבודה המשותפת עם שני. זה משהו שהוא רק של שתינו, וזו חוויה מאוד מיוחדת ומעצימה לאמא ובת.

האם אתן מרוצות מהמופע?

נעמה: אנחנו מאוד מרוצות מהתוצאה, מהמופע המקסים שיצא. הקהל מתלהב, הילדים וגם ההורים נהנים נורא ומחבקים, כי זה מופע שמתייחס גם לילדים וגם להורים, ככה שכולם נהנים.

מה ההבדל בין הילדים הישראלים לילדים האמריקאים?

שני: לילדים הישראלים יש יותר ביטחון מהילדים האמריקאים. הם מרגישים יותר בטוחים להסתובב לבד בחופשיות וגם לבלות. הם מרגישים נוח גם לבטא את עצמם. הילדים האמריקאים הם יותר שקטים, יותר מופנמים.

שני, איך זה בשבילך להופיע עם אמא בישראל ולהעביר כאן את החופש הגדול?

שני: אני מאוד אוהבת להופיע עם אמא, במיוחד כשאנחנו מגיעות לישראל. אני ממש מחכה לזה. זה גם בילוי עם המשפחה וזה גם בילוי שלי עם אמא, והחופש הגדול כאן ממש כיף. יש הרבה דברים לעשות, שלא הייתי יכולה לעשות בארה”ב.

למידע על זמני המופע ולרכישת כרטיסים 

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.