fbpx

אוהבים מוזיקה?

חופשה מוזיקלית: שלושה בילויים לבני נוער ולהוריהם שלא כדאי לפספס

קריוקי בעידן הדיגיטלי

מאת: ירדן סולומון, בת 16

אל ה”פלאגאין” שברמת ישי, המילה האחרונה בעולם הקריוקי, הגעתי יחד עם אמי ובני דודיי הקטנים לבילוי וגיבוש משפחתי, בעיצומו של החופש הגדול. זהו מתחם קונספט מוזיקלי, אינטימי וייחודי, שהוקם בהשקעה של שבעה מיליון שקלים. המתחם משתרע על 800 מטרים רבועים, ומציע חוויית בילוי מהנה ולא שגרתית – להתקרב, להקשיב, לפרוץ מחסומים, ובעיקר לעשות כיף. המתחם מרהיב, והוא כולל בתוכו 16 חדרי קריוקי פרטיים המעוצבים בהתאם לרוח המקום. החדרים שונים בנראותם ובגודלם ומותאמים למספר אנשים שונה (החל מזוג ועד 120 איש באולם הגדול).

הפלאגאין החדש ברמת ישי. צילום: איתי סיקולסקי

בכל חדר מצויים ספריית שירים דיגיטלית, המצוידת ביותר מ-38,000 שירים בשפות שונות, מערכת סאונד, מולטימדיה ותאורה בשליטה עצמית, חיבור לרשתות חברתיות ואפשרות לשירותי צילום והקלטה. לצד האווירה המדליקה, שמזכירה מועדון ריקודים, נהנו מאוכל טעים (המבורגרים אישיים, שניצלונים, פיש & צ’יפס ושתייה קלה). לסיכום: היה סוף!!

# Plugin חדרי קריוקי פרטיים – המתחם החדש ברמת ישי (להזמנות: *8172). מחיר: 60-30 שקל לאדם למשך שעתיים (תעריף מדורג בהתאם לשעות היממה); ניתן גם להזמין חבילת אירוח הכוללת כניסה וארוחה מלאה – אכול ושתה ללא הגבלה (260-185 שקל לאדם). שעות פתיחה: בשבתות וחגים החל מ-11:00 בבוקר. עד השעה 20:00 רשאים להיכנס למתחם גם ילדים ובני נוער

 

מבעד לעיניים צעירות

מאת: אור יונה, בן 16

את המחזה להצגה המצחיקה והמרגשת הזו, העוסקת בשכונה, מלחמה ואהבה, כתבתי יחד עם אחי נועם, מתוך מטרה להראות דרך העיניים שלנו את ההוויה הישראלית של בני הנוער ולהביע ביקורת על התנהגותו בעידן הסלפי.

מחזה חדש מאת בני נוער

על מה מסופר? ברחוב “כוכבא 21″ יש הרבה חלומות, הרבה אהבות ומקלט אחד שבו כולם מעוניינים. הכול מתחיל כאשר ימית החרדתית מגלה בטעות שעומדת לפרוץ מלחמת המפרץ השלישית. יהודה ה”סופרמן” של הבניין מסרב לפתוח את המקלט “בבעלותו” כי אם באמת תפרוץ מלחמה הוא הגיבור שיציל את כולם וכל גיבור צריך מאורת סתרים. בינתיים, יוסי גדול ויוסי קטן, שמתכננים כבר שנים איך הם הופכים את המקלט לפרויקט נדל”ן יוקרתי מבינים, שהתכנית שלהם הולכת ומשתבשת. ומעל הכול, בצל המלחמה שבחוץ והמלחמה שבפנים, “ברחובות שלנו” הוא מחזה שנוצר על ידי בני נוער ולמען בני נוער ועוסק בעולם ללא מבוגרים שבו צעירים נלחמים במלחמה החשובה ביותר – המלחמה על החיים.

# ברחובות שלנו – מחזה מוזיקלי מקורי מאת בני נוער (אור ונועם יונה), מועדון “התדר” בראשון לציון (הרצל 136), יום ג’, 30.8.16, 20:00

 

מהאקדמיה לנמל

ביום חמישי הבא ייערך בנמל תל אביב אירוע ייחודי לצעירים, שבו יציגו סטודנטים ממכללת לוינסקי יצירות מוזיקליות מקוריות לקהל הרחב. לימודי המוזיקה בפקולטה הזו משולבים בלימודי החינוך המוזיקלי, ומטרתם לטפח מוזיקאים ברמה אקדמית גבוהה כך שיוכלו לשמש גם כאנשי חינוך מוזיקלי (הסטודנטים מסיימים עם תואר במוזיקה B.Ed ותעודת הוראה). חזון זה של בית הספר לחינוך מוזיקלי – להעצים את לימודי המוזיקה במערכת החינוך ולהנחיל את אהבת המוזיקה בכל שדרות הציבור – הוביל גם להפקת האירוע השנתי של “ערב בימת יוצרים” שייערך השנה, כאמור, בנמל תל אביב.

יצירה מקורית בנמל תל אביב

מעבר להנאה ממופע מוזיקלי מקורי, יוכלו חובבי מוזיקה צעירים להתרשם גם מסטודנטים המבקשים להגשים את חזונם המוזיקלי. כולם מוזמנים.

# ערב בימת יוצרים –  יצירה מקורית מאת הסטודנטים לחינוך מוזיקלי ממכללת לוינסקי לחינוך, בית היוצר – האנגר 22, יום ה’, 8/9/2016, נמל תל אביב; הכניסה חופשית

מתוך פסטיבל הסרטים לילדים ונוער בסינמטק, קיץ 2016

החופש הגדול – שלוש אטרקציות לילדים גדולים יחסית 

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.