fbpx

חכו עם הכביסה

white dress. shutterstock

 

החגיגות הסתיימו, והגיע הזמן להכניס את הבגדים הלבנים לכביסה? הנה כמה טיפים שיעזרו לך לשמור על השמלה הלבנה ללא כתמים עד לראש השנה ואפילו עד לשבועות הבא

 
הבעיה עם בגדים לבנים היא שלאחר כמה כביסות הם נראים יותר כמו מפת שולחן מאשר בגד הראוי ללבישה. רבים נוטים לכבס את הכביסה הלבנה בטמפרטורה גבוהה מאוד כדי להסיר כתמים עקשניים, אך בדרך הם גם הורסים כל סיכוי שהבגד ישרוד עד לחג שבועות הבא ואפילו עד לראש השנה. הנה כמה עצות שיעזרו לכם להאריך את חיי השמלה הלבנה או החולצה המכופתרת שקניתם לכבוד החג:

1. כיבוס: רצוי לכבס בגד לבן בטמפרטורה של 40 מעלות בלבד.

2. אוורור: בגדים לבנים נוטים לתפוס כתמים צהובים כתוצאה מאחסון ארוך ומחניק בארון הבגדים. הכתמים נגרמים לרוב כתוצאה מעש ומטפילים אחרים, ולכן מומלץ לאוורר את הבגדים בארון לפחות פעם בשבוע למשך שעה.

3. קיפול: באותו עניין, כדי להימנע מכתמים רצוי לקפל על צדן הפנימי חולצות לבנות, ולתלות את השמלות הבהירות בארון, כשהן הפוכות.

4. טיפול מיידי: אם אתן יוצאות לפיקניק בטבע, קחו בחשבון שכתמי דשא הם הכתמים הקשים ביותר להסרה מבגד לבן. בכל מקרה של כתם סורר כזה או אחר, השתדלו לטפל בו עם רגע הופעתו. תוכלו לפזר מעט אבקת סודה לשתייה על הכתם, ולשפשף את האזור הנגוע. המתינו כרבע שעה לפני השטיפה (את אופציית האקונומיקה מוטב להשאיר כברירת מחדל אחרונה).

קוסמטיקה טבעית – מה זה בכלל אומר?

זמן בושם: קבלי טיפים להתבשמות נכונה בעונה החמה

חוששת שבתך הולכת רחוק עם הדיאטה? קראי את הכתבה

 

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.