fbpx

“גונבים את ההצגה”

 

רוצים להביא כלב אך מתלבטים? התערוכה הזו תעזור לכם

הילד מבקש כלב ואינכם בטוחים בעניין? התערוכה החדשה, שבמרכזה עומדים צילומי בעלי חיים וילדים, תפתור לכם את ההתלבטות. במילים אחרות, תצאו ממנה עם החלטה חיובית, ללא ספק. תערוכה ביוזמת העמותה “תנו לחיות לחיות” תוצג בהיכל התרבות פתח תקווה החל ממוצ”ש (21/5, בשעה 21:00), ובה יוצגו 19 צילומים נבחרים מאת 16 צלמים מקצועיים וחובבים – צעירים ומבוגרים. התערוכה כולה חמידוּת, והיא חושפת את הרגישות הטבעית שיש לילדים כלפי בעלי חיים מסוגים שונים. מלבד חברו הטוב של האדם, שהפך כבר מזמן לבן בית, יוצגו בה גם מפגשים אקראיים עם ציפורים, זוחלים או חתולי רחוב, ומפגש עם חיות משק כמו אפרוחים ועגלים (לתערוכה במכוון לא נבחרו צילומים של בעלי חיים שנמצאים בתנאי כליאה).

מתוך התערוכה "גונבים את ההצגה"
מתוך התערוכה “גונבים את ההצגה”

בין הצלמים הזוכים להציג את צילומיהם בתערוכה: עמית עלי, בן 14; ליליאנה ביטלמן, פנסיונרית שהחליטה להגשים חלום ישן ולהתמקצע בצילום; וגם צילום של תומר בכר ז”ל, תרמילאי וצלם חובב שטייל בכ-70 מדינות. תחרות נושאת פרסים תיערך בין הצילומים שנבחרו לתחרות, ובה ניתן לזכות בקורס צילום מתקדם מתנת בית הספר לצילום “כשצילום הופך לטבע” של טל ישראל , יום צילום בסטודיו, קורס צילום פורטרטים מתנת “ארליך מרכז הצילום” ושלושה מנויים למגזין “עולם הצילום”. הצילום הזוכה במקום הראשון ייבחר בערב הפתיחה (מוצ”ש) לפי בחירת השופטים. לאחר מכן תיפתח התחרות לצילום ‘חביב הקהל’ – אליה ניתן להצביע ברשת הפייסבוק ב”תנו לחיות לחיות-העמוד הרשמי”‘.

מתוך התערוכה "גונבים את ההצגה"
מתוך התערוכה “גונבים את ההצגה”

“מטרת התערוכה היא למשוך קהל רחב ככל האפשר להתבונן ולהתחבר אל הצילומים”, מסבירה יעל ארקין, מנכ”לית העמותה. “בניגוד למקרים שבהם אנו בוחרים להראות תמונות קשות כדי להמחיש את הפגיעה של האדם בבעלי החיים, בתערוכה זו אנו רוצים לפתוח את הלבבות. הבחירה בילדים מכוונת לחשוף את היחס החם, האותנטי, האוהב והמתפעם, הקיים בהם כלפי בעלי חיים, בתקווה שהרגש הזה יעבור גם אל המתבונן”.

Oria and her dog

# גונבים את ההצגה – תערוכת צילומים העוסקת בילדים ובעלי חיים, היכל התרבות פתח תקווה, 21/5/2016 – 16/6/2016

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.