fbpx

נפגשים במתחם “התחנה”

photo by Yoav Ben Dov

 

בשישי יהיה יפה. מחפשים תכנית מוצלחת? מצאנו לכם!

הפנינה חגיגי של אימוץ והתרמה ייערך מחר במתחם “התחנה” בתל אביב, ויכלול מוזיקה כיפית ושידור חי ב”רדיו קול החיות”, תצוגת אופנה של כלבים, מיצג ייחודי של צלחות כלבים מתמלאות, שעות סיפור לילדים (סיפורי כלבים), וגם קצת ריח פורימי באוויר בדמות עדריאל הליצן שיסתובב בין הילדים. ההפנינג ישתלב בשוק האיכרים, והסיבה לחגיגה היא ציון 30 שנות פעילות של העמותה “תנו לחיות לחיות”.
סופרות הילדים ורד שלאוזר אידה ומיכל צפרוני יספרו סיפורי כלבים החל מהשעה 13:00 בצהריים, והמבקרים במתחם יוכלו להסתובב בין הכלבים המועמדים לאימוץ, ללטפם ולבסוף גם לשוב הביתה עם חבר נאמן. במקום גם ניתן יהיה לרכוש חולצות, כובעים או ספלים עם הדפסי בעלי חיים ולהצטלם עם כוכבי ילדים.
והסבר קצר על המיצג: כמה עולה להאכיל כלב? חמישה שקלים ביום. 35 שקלים בשבוע. 150 שקלים בחודש. לעמותה 400 כלבים תחת חסותה – עלות של 60 אלף שקלים בחודש. אם כל מי שיגיע יתרום להאכלה של כלב אחד בלבד למשך שבוע…שבועיים…חודש, יתמלאו כל הצלחות במיצג, ותהייה זו תרומה לפעילות ההצלה של הכלבים.

# הפנינג אימוץ והתרמה – “תנו לחיות לחיות” חוגגת 30 בשוק האיכרים, מתחם “התחנה”, תל אביב, 11.3.2016, 15:00-11:00, יום ו’. האירוע יכלול מיצג ייחודי, תצוגת בגדי כלבים ואטרקציות לקטנים ולגדולים

 

כל היתרונות לילדים ומתבגרים באימוץ בעלי חיים 

עניין של מזל: ספר מתנה חביב לאוהבי אסטרולוגיה בגיל הנעורים 

 

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.