fbpx

עזבו אתכם מדאעש

Crimson Peak

 

אם כבר אימה – עדיף בשילוב מתח, רוחות רפאים ואהבה

הכי סוחף להתאהב בגבר זר, מסתורי ולא מוכר. נכון? בדיוק כך מתחיל הסרט “קרימזון פיק”. אדית קושינג היא סופרת צעירה שלא מתאהבת באף גבר. רופא השיניים של האזור מאוהב בה זה שנים, והיא אינה נענית לחיזוריו למורת רוחו של אביה. אדית איבדה את אמה בילדותה, וכבר בתחילת הסרט אנו פוגשים ברוח האם שמנסה להזהיר אותה מפני דבר מה. העניין מתחדד לאורך הסרט, ולא נגלה לכם. רק נספר שערב אחד מגיע לעיירה גבר לא ידוע בשם תומאס, ומשהו מתעורר בלב הנערה שגורם לה להיסחף אחריו לחלוטין. היא מתאהבת בו, ולאחר שאביה נרצח בברוטליות היא גם מתחתנת איתו ועוזבת את עיר הולדתה לאחוזת משפחת מקמייקל שבה הוא גר עם אחותו.

 

 

הסיפור מתרחש במאה ה-18 מה שגורם לצילומים להיות מרהיבים ביופיים והופך את ההפקה הזו למושקעת ביותר מבחינת התלבושות, התאורה והתפאורה. תרבות התקופה והגינונים שאפיינו אותה, לצד סיפור האהבה הסוחף – המפגיש טוהר לב עם האופל הגותי– יוצר דיאלוג מרתק בין אהבה ורוע. כמו כן, מערכת היחסים בין האח והאחות יוצרת ניגוד להתאהבות שמצליחה להתפתח אצל תומאס המסתורי לסופרת הצעירה.

זהו סרט גדוש בכל האלמנטים המוכרים של סרט אימה ומותחן, אך הם משולבים בו בצורה נהדרת ובליווי תפניות מפתיעות לאורך כל העלילה. וכדי לדעת מי ינצח בסוף – האהבה או קשר הדם – תצטרכו ללכת לצפות בסרט.

# קרימזון פיק (Crimson Peak) – החל מה-16 באוקטובר בבתי הקולנוע ברחבי הארץ, גלובוס מקס

את האחרון של גאי ריצ’י כבר ראיתם?

להתגבר על הפחד: מדריך שכל הורה בישראל חייב בבית 

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.