fbpx

אקשן ופמיניזם בקולנוע

D4D_1901.DNG

 

שרון נהנתה מכל רגע. גאי ריצ’י עושה זאת שוב

פרודיה על סרטי ג’ימס בונד נוסח גאי ריצ’י (“לוק סטוק ושני קנים מעושנים”). הסיפור הרגיל – שני סוכנים, הפעם אחד סובייטי ואחד אמריקאי, נלחמים נגד כוחות הרשע ונגד הזמן האוזל לפני הפצצה הגרעינית שאותה רכש ארגון פשע. העלילה מתרחשת בתקופה שבין תחילת שנות ה-60 והמלחמה הקרה. הפעלולים אינם מוגזמים, הצילום יפהפה, והתמונות ממחישות היטב את אופי התקופה. כל אלה משתלבים בעלילה וחוש הומור לא מסובכים מדי ובשני גברים יפי תואר, שרק בשבילם שווה לראות את הסרט. בייחוד פרנצ’סקו דה ויטו הסקסי, שפשוט אי אפשר להוריד ממנו את העיניים.

הלכתי עם חברה, והיה נהדר. לא הייתי ממליצה ללכת עם בן הזוג, כי האקשן לא מספיק אלים ונדמה לי שאפילו סצנת סקס אמיתית אחת אין בסרט. הגיבורים הם גברים שרמנטיים, שמדברים על אופנה ומבינים במותגים, והכוכבות הנשיות הן מכונאית רכב לצד אישה שהשתלטה על ארגון הפשע של בעלה. על אף שאין מבחינים בכך מיד, וגם הטריילר אינו מרמז על כך, זהו סרט פמיניסטי למדי – כזה שעושה כבוד לגברים המטרוסקסואליים ולנשים חזקות.

אל תצפו לסרט שמשאיר חותם. כשאני יצאתי ממנו, לא חשבתי על דבר מלבד הכוכבים המצודדים מדי. ולמרות זאת, אני ממליצה בחום. סרט מצחיק, מרענן ודינמי, שאינו מבייש את הבמאי הבריטי-יהודי הנפלא, המצליח להעניק בקלילות ובקריצה “גוד טיים” של כמעט שעתיים. בקיצור, קחו אתכן חברה טובה ורוצו!

# שם קוד מ.ל.א.ך. (The man from U.N.C.L.E) – ארה”ב 2015, בימאי: גאי ריצ’י, החל ב-27 באוגוסט בבתי הקולנוע ברחבי הארץ, הפצה: גלובוס מקס

 

 סרט האקשן שכדאי ללכת לראות יחד עם המתבגר

עדיין לא צפיתם ב”הקול בראש”? אל תפספסו, הנאה מובטחת גם למבוגרים 

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.