fbpx

להתרגש מסרט טבע

Enchanted Kingdom

 

“עולם נפלא” בקולנוע, למי שלא מתבייש לעקוף את הריאליטי בסיבוב

“יאללה בנות הולכים לסרט.” אמרתי למתבגרות . בימים אלו די קשה לגרד אותן מהספה. “מה ההבדל בין סרט בקולנוע לסרט שאנחנו רואות עכשיו בטלוויזיה?”, הן רטנו, מתעצלות לקום ולהתארגן ליציאה.

ובכן, יש הבדל. הסרט “עולם נפלא” שאליו גררתי את בנותיי המתבגרות, הוא סרט טבע שמצליח להגיש לנו על כף היד את נפלאות הטבע באפריקה, והצילומים בסרט לא פחות מגאוניים. הצבעוניות שלו, צילומי התקריב והמעקב האינסופי שביצעו הצלמים אחרי תופעות טבע ייחודיות הופכות אותו ליצירת אמנות. פריחה בלב מדבר, ריקוד הלטאה ומארב הנחש אחר טרפו במדבריות אפריקה הלוהטים – כל אלה מוגשים בדיבוב משעשע (לפעמים מתיילד מדי, לטעמי) של גידי גוב.
בשלב מסוים תפסתי את בנותיי מתערבות ביניהן, מי יזנק מתוך הנהר – תנין או היפופוטם? ולמרות שהן לא יודו בכך, הן די נחרדו לראות את התנין שהצליח במזימתו, ושמחו בשמחת משפחת הפילים שמצאה אחרי מסע ארוך פארק מים אמיתי בלב אפריקה .
נכון שבעידן הריאליטי סרט בסגנון “נשיונל ג’יאוגרפיק” כבר לא כל כך באופנה בקרב בני הנוער (למרות שגם סרט טבע הוא סוג של ריאליטי). ולכן, הסרט מומלץ קודם כול לילדים בגילאי היסודי, אך גם למתבגרים שאינם עסוקים ב”מה יגידו החברים אם ישמעו שהלכתי לראות סרט טבע”. אנחנו, בכל אופן, כבר החלטנו שהטיול המשפחתי הבא שלנו יהיה לאפריקה.

# עולם נפלא (Enchanted Kingdom) – ארה”ב 2015, החל מ-30/7 בבתי הקולנוע ברחבי הארץ, פורום פילם

 

יש לכם ויכוחים אינסופיים עם המתבגר? כך תנהלו אותם נכון

משחק משפחתי – “תשע דלתות” זה מה שאתם צריכים לשעות מתות ולנסיעות 

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.