fbpx

המומלצים לשבוע הקרוב: ביום א’ מחול לבני נוער, ביום ג’ אריק איינשטיין לילדים

מרוב אטרקציות הלכם לאיבוד? דגנו בעבורכם שני בילויים שווים באמת שיתקיימו בשבוע הבא בת”א: “גליץ'” של להקת המחול “קמע” ומופע מחווה לשירי אריק איינשטיין לכל המשפחה (פלוס אטרקציות לקטנטנים) ליד הנמל. אל תגידו “לא ידענו!”

ים האטרקציות שמביא עמו החופש הגדול לא פעם מאיים להציף אותנו, אבל אם הילדים שלנו כבר גדולים – לפעמים נתקשה למצוא בעבורם בילויים מתאימים.

אז אם כבר הבנתם שלמתבגרים שלכם נחוצים גירויים שונים מאחיהם הקטנים, כדאי לכם לנסות לעניין אותם במופע המחול החדש של להקת “קמע” (“בת-דור” באר שבע) – שיתקיים בתחילת השבוע בסוזן דלל. המופע הזה הוא ייחודי כיוון שהוא פונה ישירות לבני הנוער, וכך מעלה את הסיכויים שגם יותר ויותר בנים ייפתחו לסוג האמנות הזה – לא רק בנות.

kameadance2

בבסיס היצירה עומדת קבוצת תלמידים בזירת בית הספר, המתמודדת עם חוויות נעורים בסיפור על תחרותיות, חברות ואהבה. ביצירה עולות סוגיות של סבלנות וסובלנות, קבלת השונה וחברות אמת. הפסקול הסוחף מורכב משירים מובחרים מהזמר העברי, והמופע משלב פעילות אינטראקטיבית עם הקהל (בין היתר על ידי הזמנת צופים לבמה, בסגנון “אנאפזה”).

“כילד התחלתי לרקוד בעקבות הערצתי לסדרה “תהילה” (FAME), שסחפה אותי לעולם המחול לקול שירים שובי לב”, מספר תמיר גינץ, הכוריאוגרף והמנהל האמנותי של הלהקה. “במופע הזה אני מקווה לקרב בני נוער אל שפת המחול באמצעות סיפור שהוא למעשה שיקוף של עצמם. זו למעשה קריצה שובבה וסאטירית לעולם של מיוזיקלס וסרטי נעורים”.

# “גליץ'” (Gleech) – להקת המחול “קמע” – מופע מחול חדש לנוער ולכל המשפחה, 19.7.2015, יום א’, 18:00, מרכז סוזן דלל, לפרטים נוספים

ובחזרה לאחים הקטנים (אבל גם הגדולים יכולים להצטרף, ואפילו ליהנות). אחרי הכול, מה יכול להיות טוב יותר ממופעים והצגות לילדים בשילוב סדנאות יצירה ובריזה מהים? ביריד המזרח, מתחם הבילוי שליד נמל תל אביב, מתקיימים מופעים לילדים מדי יום שלישי בערב במהלך כל יולי-אוגוסט. ההצגות השנה יהיו בסימן מחזות הזמר הישראליים ומחווה לגדולי הזמר העברי.

adon shoko in Tel Aviv
בשלישי הקרוב יתקיים המופע “אדון שוקו” (בהפקת “סברס גרופ”) – מופע מוזיקלי לכל המשפחה עם שירי אריק איינשטיין הידועים ואהובים, בליווי נגנים וזמרים.

לצד המופע יתקיימו, כמו בכל יום שלישי, פעילויות מהנות לילדים במתחם מיוחד ובו חמש עמדות מולטימדיה עם מסכים ומשחקי פלייסטישן, אקס בוקס ו- WII. עוד במתחם: “ילדים מציירים סביב השעון”, תאטרון בובות על הדרך, הכנת גלימות קסמים והכנת שרביט, מתחם לגו לקטנטנים, תא הקלטות שבו כל ילד יכול להיות זמר ויופק לו במקום סינגל, משחקי רצפה, שולחנות הוקי אוויר ומשחק כדורגל, ועוד.

# מופעי הקיץ בטריבונה של יריד המזרח – מדי יום שלישי במהלך יולי-אוגוסט, 17:30, המופע עצמו בשעה 18:30 (שלישי הקרוב – “אדון שוקו”). לכל הפרטים על המופעים והאטרקציות בימי שלישי

 

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.