fbpx

גרסה מוצלחת

1111746 - ANNIE

 

“אנני” חוזרת למסך הגדול, והפעם היא שחרחורת ומתולתלת. לכו לראות!

קשה לי להתייחס לסרט החדש “אנני” – גרסה מחודשת למחזמר המצליח “אנני” מ-1977 (שהפך גם ללהיט קולנועי ב-1982) – בלי להתוודות על כך שהמחשבה הראשונה שלי הייתה “או, הנה סרט שהשחקנית הראשית בו היא ילדה שחורה! ויותר מזה – מתולתלת. אפרו ממש”. כשכל כוכבות הילדים הן עם שיער חלק ולרוב גם בלונדיני שמחתי ממש לקחת את בת השבע המתולתלת והשחרחורת האישית שלי לסרט, ולמען האמת, תהיתי גם מה תהיה תגובתו של בן ה-12.

6 גיבורים – סרט שתצאו ממנו עם חיוך רחב וטיפשי על הפנים. במובן הטוב

תקוה בהופ-ספרינגס – אם אתם חיים עם בן/בת הזוג כבר יותר מדי שנים זה הסרט בשבילכם 
 
הגרסה החדשה שומרת על סיפור המסגרת של המחזמר המקורי עם שינויים קלים, וכמובן עדכנית ומותאמת לעידן הדיגיטלי. וויל סטאקס (ג’יימי פוקס הנפלא) הוא טייקון עסקים בעל חברת טלפונים סלולריים שמתמודד במרוץ לראשות העיר ניו-יורק. בעצת יועצו החלקלק, כדי להעלות את מעמדו בסקרים, סטאקס משיק קמפיין שבו הוא לוקח תחת חסותו את אנני, שגרה בבית אומנה אצל גברת האניגן האלכוהוליסטית והמרשעת (קמרון דיאז המפתיעה) מאז שהוריה נטשו אותה בהיותה תינוקת. מבית מוזנח וחדר שהיא חולקת עם עוד ארבע ילדות יתומות, אנני עוברת לביתו המפואר של סטאקס וזוכה בחדר משלה, וגם בכלב. את סטאקס מלווה יועצת תקשורת וורקוהולית (רוז ביירן היפהפייה) שבתוך תוכה כמהה לאהבה ולחברים ומאוהבת בסתר בסטאקס המתבודד במגדל השן שלו ועל פניו מגלה קשיחות ואדישות כלפי כולם. אין כמו אנני שתשבור את כל המחסומים בזכות הקסם האישי שלה ותכבוש את לב כל סובביה, אבל לא לפני שהסיפור יסתבך וגברת האניגן ויועצו החלקלק של סטאקס ימצאו הורים מתחזים לאנני כדי לזכות בכסף הרב של סטאקס.
32 שנה אחרי ההפקה המקורית, השירים הנפלאים של אנני המקורית, כמו: “Tomorrow”, “Maby”, ו” It’s the Hard-Knock Life” מקבלים עיבוד עדכני ופופי מבית היוצר של סיה האוסטרלית. האתנחתות המוזיקליות הללו בסרט הן כיפיות ומרגשות גם כשזה לא תמיד מרגיש טבעי לשמוע את פוקס או את דיאז פוצחים פתאום בשיר. את התפקיד הראשי של אנני מגלמת השחקנית הצעירה קוונז’אניי וואליס, השחקנית הצעירה ביותר שהייתה אי פעם מועמדת לשחקנית הטובה ביותר באוסקר – וזאת על תפקידה בסרט “חיות הדרום הפראי”. והיא בהחלט כובשת, גם את הילדים וגם את ההורים.
“אנני” החדש הוא סרט מרגש וכיפי שיוצאים ממנו עם חיוך גדול ורון בלב, ועם עוד כמה ערכים חשובים שאפשר להעביר לילדים – כל אחד לפי ראות עיניו.

# אנני – ארה”ב 2014, במאי: וויל גלוק, הפצה א.ד. מטלון ופורום פילם, 118 דקות, החל מ-26 בפברואר בבתי הקולנוע ברחבי הארץ

 

 

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.