fbpx

חג הכלניות 

darom adom 

מוזיקה ואוכל ברזילאי למבוגרים, מופעי רחוב והפעלות לט”ו בשבט לקטנטנים, “רד באנד” עם מרינה וקרולינה למתבגרים, מיני-גולף וכלניות לכו-לם. תגידו, מי צריך יותר? השמש כבר שם, הצטיידו רק בהרבה מצב-רוח טוב (וגם בסבלנות, למקרה שיהיו פקקים)

 
אנחנו תמיד נהנים מפסטיבל “דרום אדום”. אבל נדמה כי השנה הפסטיבל הזה עשיר, חגיגי ומהנה במיוחד. אולי זה בזכות מרבדי הכלניות המדהימות שהתפשטו באזור אחרי הגשם, אולי בשל התשוקה לחיים ולצבע אחרי המלחמה האפורה שהייתה שם בקיץ, ואולי זו פשוט ההפקה המושקעת. כך או כך, אנחנו ביקרנו בפסטיבל בסופ”ש שעבר ונוכל רק להמליץ לכם באהבה לנצל את מזג האוויר הנפלא (לכו תדעו מה יהיה בשבת הבאה) ולהגיע בהרכב מלא. כן, גם הילדים הגדולים ימצאו שם את מקומם, ויש סיכוי טוב שתיחסך מכם אפילו הזעפת הפנים השיטתית – זו שמתבגרים עוטים על פניהם בזמן בילוי משפחתי (שבא על חשבון בילוי עם חברים).

 

מיני-גולף בקיבוץ ברור-חיל
מיני-גולף בקיבוץ ברור-חיל

אז מה מחכה לכם שם? הרבה. והנה רק כמה מההמלצות: ה”רד באנד” מסדרת הקאלט הידועה (הילדים שלכם בטוח מכירים) יארחו את מארינה מקסימליאן וקרולינה במופע מוזיקלי-קומי (יום חמישי, אולם אשכול, 21:00 – הנחות ללנים באזור); ערב מחווה לבוב מארלי (יום חמישי, “גרין פאב”, קיבוץ ניר עם, 21:30); “שוקשוקדה” ביער שוקדה – שוק ססגוני עם מיטב תוצרת האזור, סיורים חינמיים בין מרבדי הפריחה ומופע משעשע לילדים (שישי, 14:00-10:00); שוק אוכל הודי – דוכני אוכל הודי אותנטיים, בגדים ותכשיטים מהודו, ריבות ועוגות תוצרת בית, הופעות וריקודים הודיים לאורך כל היום, ועוד (יום שישי, מושב נבטים, 14:00-9:00); פעילות לכבוד ט”ו בשבט בחוויית יונה– סיור בבוסתן עצי פרי, הכנת עציצים, כדורי קטניות וראש דשא, מופע מוזיקלי של כלים ייחודים בשילוב מעגל מתופפים, ועוד (יום שישי, 15:00-10:00, מושב פדויים, כניסה: 35 שקל); יריד “מרקטיטו” במוזיאון המים בניר עם – אופנה, וינטג’, תכשיטים, אלמנטים מעולם הילד, תוצרת חקלאית מובחרת, מוזיקה איכותית, מופעי רחוב, ועוד (שישי ושבת, 16:00-10:00, הכניסה חופשית); יום כיף לכל המשפחה בקיבוץ ברור-חיל – יריד גדוש הפעלות, הכולל משחק מיני גולף עם מסלולים מגוונים, סדנת קרמיקה, עבודה בחמר, סדנה לעבודות עץ, אוכל ברזילאי אותנטי (“על האש”), קינוחים, מוזיקה ברזילאית, ועוד (שבת, 16:00-10:00, כניסה חופשית); שוק כפרי – תרבות ואמנות בדרך לכלניות – הפעלה ויצירה לילדים, אוהל בדואי, רכיבה על גמלים, דוכני אוכל ותוצרת חקלאית (צומת כפר עזה, מתחם תחנת הדלק “אלון”, שבת, 16:00-10:00, הכניסה חופשית); הפנינג יצירה ואופניים בקיבוץ כרמיה – אמנים מקומיים, שוק איכרים, פינת ליטוף והכנת פיתות בטאבון, פינות יצירה מיוחדות לט”ו בשבט, בירה ממבשלה ביתית, ג’סי מסי – מופע לכל המשפחה בשעה 14:00, יציאה לטיולים רגליים או רכובים (אופניים ורכב) בשמורת הטבע של כרמיה, אפשרות לשכור אופניים וקסדות, ועוד (כרמיה, שבת,16:30-9:00 , הכניסה חופשית).
וגם: חוויית ציור בטבע לכל המשפחה (בחינם), “שוק על המים” בפארק אשכול (בתשלום), מבוך תבלינים ובשמים בניר-משה (בתשלום), ועוד ועוד. בקיצור: שווה!

# פסטיבל “דרום אדום” – 7-5.2.2015, לפרטים המלאים על אירועי הפסטיבל בסופ”ש

ספר מומלץ: “סופר סטרייקה – באוויר, בים וביבשה”

זוגיות: הילדים גדלו, עכשיו זה הזמן שלכם

בצפר: האפליקציות שיעזרו להם בבגרויות

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.