fbpx

סודות להורים

how to study. shutterstock

 

“עשר פלוס” בשיתוף עם “פסיפס” בהרצאה אינטרנטית חשובה וחינמית בנושא: סודות הלמידה

הרגלי הלמידה והאופן שבו ילדים מנהלים את זמנם מטריד מאוד הורים, בייחוד אם הם מבקשים להיות מעורבים בחיי המתבגר שלהם. אם גם אתם רוצים ללמוד איך להקל על ילדכם בהתמודדות עם העומס הלימודי (בין היתר בעזרת אמצעים טכנולוגיים), איך לקדמו ולהתאים את צורת הלמידה שלו לכישוריו, ואיך לאמן אותו ליצור סדר בבלגן ולארגן כראוי את המטלות שלו – הצטרפו אלינו ביום חמישי הקרוב לשיחה אינטרנטית (וובינר), בשיתוף עם חברת “פסיפס – הדרכה, למידה, מוטיבציה“. השיחה תיערך בשעת ערב מאוחרת (21:00-22:00) אחרי שהמתבגרים פורשים לחדרם. כל מה שנותר לכם לעשות הוא לארגן לעצמכם כוס קפה (אפשר גם תה על נענע), טרנינג ונעלי בית (לא חובה) ולהתרווח מול המחשב. אה, וגם להירשם מראש כאן. ההרצאה בחינם.

7 פתרונות ל-7 בעיות שכיחות בהרגלי הלמידה של הילדים 

הידעתם? ההורה הוא המורה הפרטי הטוב ביותר לילד
 
כמה מילים על המרצים בוובינר: נירה דישי, מומחית במגזין “עשר פלוס”, היא עיתונאית שערכה בעבר את מגזין “הורים וילדים”, בעלת תואר שני בתרבות הילד עם התמחות בטכנולוגיה דיגיטלית לילדים, ומרצה בתחום ההורות בעידן הדיגיטלי. דישי מנחה סדנאות אינטראקטיביות בנושא משחקים דיגיטליים ואפליקציות סלולריות (להורים) ומדריכה טכנולוגית לתקשוב וללמידה ניידת (למורים), יוצרת תוכן דיגיטלי ובעלת בלוג העוסק באפליקציות סלולריות לילדים.
אייל ברנר, מנכ”ל חברת פסיפס, הוא איש חינוך ומומחה למוטיבציה, מיומנויות למידה וחשיבה יצירתית; מנחה ומקנה מיומנויות למידה להורים, לתלמידים, לסטודנטים, למורים ולמנהלים; ממחברי הספר “סודות הלמידה”.

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.