fbpx

העיקר שיקראו

Super Strika 4-home page

 

ספר הקומיקס הרביעי שמבוסס על סדרת הכדורגל “סופר סטרייקה” – מומלץ!

אם יש לכם בנים בבית, בטח כבר יצא לכם לשמוע את המונח “סופר סטרייקה”. סדרת הכדורגל המצליחה הזו, שמתארחת כעת גם על גבי הקלפים של “סופרגול”, מדברת לא רק אל חובבי כדורגל מושבעים. כל שכן ספרי הקומיקס המבוססים עליה, שמתאימים לכל מי שאוהב קומיקס. הספר האחרון, הרביעי במספר, מכיל בתוכו 80 עמודי קומיקס מלאי צבע, מתח, הומור ומשחקי מילים. ובתוך כל זה – לא תאמינו – שזורים מסרים חינוכיים חיוביים על חברות, נאמנות ושיתוף פעולה. בואו נגיד שתרבות הכדורגל האלימה בישראל נראית לידו כמו מדע בדיוני, וטוב שכך. אז מה יש לנו פה? “כדור-על” שנלקח למבחן שטח, וכמובן קבוצת הכדורגלנים במדים האדומים שמסתבכת בהרפתקאות מסעירות, מתחת למים ובפסגת ההר, ומתמודדת עם יריבות אדירות על כר הדשא.
בן השמונה שלי, חובב קומיקס (וגם קצת קצת כדורגל), לא הניח את הספר מהרגע שהגיע לידיו. אבל כשהתחיל לראות את הסוף, הוא נעצר (לאחר שהכין ביצירתיות האופיינית לו סימנייה מקלפי סופרגול, ברוח הספר), ואמר לי: “אמא, עכשיו אני מתחיל לקרוא כל כמה ימים עמוד אחד – כי אני לא רוצה שהספר הזה ייגמר מתישהו”.

 

מתוך הספר, עם סימנייה תואמת תוצרת הבית (כלומר הילד)
מתוך הספר, עם סימנייה תואמת תוצרת הבית / הילד

בקיצור: אמנם לא מדובר בספר קריאה עב כרס וגדוש מלל, אבל בעידן האינטרנט והוואטסאפ משמח לראות אותם קוראים אפילו ספרים כאלה (פחות שעות מול המסך זה תמיד טוב). נוסף לכך, ספרים כאלה מזכירים לנו את קסם הקומיקס (שנדחק מעט בעידן האינטרנט), גורמים לילדים שלנו לחייך, ולפעמים אפילו מעודדים אותם ליצירתיות. מומלץ!
# סופר סטרייקה – באוויר, בים וביבשה – ספר הקומיקס 4, תרגם לעברית: ניר הופמן, הוצאת ידיעות אחרונות.

 

עוד ספרי קומיקס לסופ”ש חורפי – סדרת “פיניאס ופרב”

מיוחד: טור קומיקס של אמא למתבגר. אל תפספסו!

ספרים מומלצים למבוגרים – כי גם לנו מגיע לנוח מהווטסאפ

 

עוד בנושא

אין פוסטים נוספים בנושא זה
commentIcon

הורים למתבגרים / מתבגרות?

גם אנחנו!

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו אחת לשבוע כתבה חשובה ומעניינת על ההתמודדות עם התבגרות הילדים שלנו בעידן הנוכחי.